Opis produktu. To właśnie on może przyciągnąć użytkowników zdecydowanych na zakup. Jak jednak taki tekst powinien wyglądać? Czy Twoje opisy są dobrze zoptymalizowane pod kątem SEO? I najważniejsze pytanie: czy mają szansę sprzedać? Tego dowiesz się na najbliższym webinarze SEMSTORM.
Data: środa, 19.05.2021
Godzina: 13:00
Miejsce: Gdzie zechcesz – spotkanie w formule online
Koszt: BEZPŁATNE
Czego się nauczysz?
- W części teoretycznej poznasz podstawy optymalizacji tekstu na karcie produktu. Zobaczysz, jak dobrać słowa kluczowe z intencją zakupową.
- W części praktycznej czeka na Ciebie mini case! Na przykładzie istniejącego tekstu od producenta zobaczysz, jak stworzyć skuteczny opis produktu. A przy okazji poznasz działanie narzędzia SEO – Asystenta Contentu.
Co będziesz wiedzieć po webinarium?
- Jakie frazy pozwolą Ci przyciągnąć klienta zdecydowanego na zakup.
- Czy Twoja karta produktu jest poprawnie zoptymalizowana.
- Jak tworzyć skuteczny opis produktu lub przerobić tekst.
Dlaczego warto się zapisać?
- Uczestnictwo jest w pełni darmowe.
- Webinarium prowadzi ekspertka SEO z 12-letnim doświadczeniem w branży.
- Nie bazujemy tylko na teorii! Na żywo zobaczysz jak poprawić już istniejący tekst.
- W trakcie transmisji live możesz zadać pytanie ekspertce.
- Osoby zapisane po spotkaniu otrzymają na maila:
• prezentację z webinaru,
• wideo z Q&A – prelegentka w oddzielnym nagraniu odpowie na pytania, na które brakło czasu,
• bonusy od SEMSTORM.
Czy webinar jest dla Ciebie?
Spotkanie online jest stworzone specjalnie dla osób z branży e-commerce. Zapraszamy wszystkich właścicieli biznesów, marketerów oraz specjalistów, którzy chcą poprawić sprzedaż oraz widoczność produktów w wyszukiwarce.
Nie musisz być ekspertem SEO, aby wziąć udział w webinarze. Podstawy poznasz w części teoretycznej, a przykład pozwoli Ci zobaczyć jak użyć wskazówek w praktyce.
Kto prowadzi?
Milena Majchrzak, Współtwórczyni SEMSTORM.
Pracę w branży SEO rozpoczęła 12 lat temu. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i optymalizacji stron czy tworzenia treści.