Partner serwisu:

The future is now. Metacommerce | Commerce Space N°5

Choć termin „Metawersum” pojawił się już na początku lat 90., to za sprawą niedawnego wystąpienia Marka Zuckerberga i planów Facebooka — powrócił na usta wszystkich, nie tylko futurologów czy pasjonatów świata nowych technologii. Czym jest metaversum i co ma wspólnego z e-commerce? Jak wpłynie na projektowanie treści i doświadczenia użytkowników? A co najważniejsze — jak przygotować swój sklep na nadchodzące zmiany?
Na te, i inne, pytania odpowie Masza Zabrocka (UX Strategist, Strix)

Start: 15 grudnia 2021 (środa), godz. 11.00
Wydarzenie jest bezpłatne, obowiązuje rejestracja.

Podczas webinaru:
– dowiesz się, czym jest (a czym nie jest!) metawersum,
– zrozumiesz znaczenie zmian, zachodzących w świecie cyfrowym,
– które mają wpływ na UX i e-commerce,
– zobaczysz, jak dzisiaj eksperymentują największe marki, by w przyszłości sprzedawać w metaversum,
– zrozumiesz, jakie zasoby są potrzebne do rozwoju i kreowania metaversum.

Prelegentka
Masza Zabrocka — UX Strategist w Strix. Jest odpowiedzialna za obszar badań i strategii w zespole Commerce Design. Posiada 12 lat doświadczenia w obszarach project management/ UX/ strategia, w tym 5 lat specjalizacji w e-commerce. Prowadziła badania i projekty m.in. dla takich marek jak Castorama, Semilac, Obsessive, e-Księgarnia, Strauss Group, Superkoszyk.pl, HiPP, CCC, Vitapil.

Strix
Jesteśmy agencją e-commerce, składającą się z UX designerów, programistów i project managerów. Działamy na rynku od początków istnienia sprzedaży internetowej w Polsce. Od 12 lat projektujemy i dostarczamy systemy e-commerce z dbałością o znakomite doświadczenie klientów. Realizujemy projekty dla liderów z wielu branż, takich jak: DIY, elektronika, automotive, fashion & beauty, finanse czy FMCG.

Commerce Space
To spotkania online dla entuzjastów e-commerce, na które zapraszamy specjalistów z branży, merchantów i dostawców usług, by porozmawiać o najnowszych trendach na rynku.

Zapraszamy!