Według Deloitte („Raport Global Marketing Trends 2022”) brand purpose to wiodący trend marketingowy roku 2022. Dowiedz się, czym jest cel marki, jak go łatwo wdrożyć krok po kroku i czy to się w ogóle opłaca.
Brand purpose to pozamaterialny, wyższy powód istnienia przedsiębiorstwa, który określa, w jaki sposób firma zmienia życie ludzi na lepsze. Jest czymś takim dla firm jak język korzyści dla pisania – daje neuromarketingową przewagę.
Według badania CIMO Standards & Foresight „Strategiczna przezorność w trudnych czasach” obecnie niewiele firm buduje swoje marki, opierając się na wartościach. Jedynie niespełna 7% badanych dostrzega takie działania.
Jednocześnie przyszłość będzie należała właśnie do marek budowanych na wartościach – 66,3% CIMO uważa, że wartości będą podstawą pozycjonowania marek w niedalekiej przyszłości.
Korzyści dla firm z inwestycji w brand purpose:
- wyższa retencja klientów,
- większa lojalność klientów – budowanie trwałych relacji,
- silniejsza pozycja na rynku,
- odróżnienie się od innych marek na rynku,
- łatwiejsza komunikacja rynkowa,
- niższa rotacja pracowników,
- zgodność z trendami rynkowymi,
- niższa podatność na zmiany rynkowe,
- wyższa sprzedaż.
Joanna Burdek podczas szkolenia pokaże, jak krok po kroku określić i wdrożyć brand purpose dla nowych i już istniejących marek B2B i B2C.
Długość szkolenia: 90 minut
Termin: 24 stycznia 2023 r., godzina 10:00-11:30
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie odpowiada Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W programie szkolenia online „Strategia brand purpose w praktyce. Jak krok po kroku określić i wdrożyć cel marki” m.in.:
- przykłady celów znanych marek,
- dlaczego warto mieć brand purpose,
- jak stworzyć brand purpose w dwóch przypadkach: kiedy dopiero otwierasz swoją firmę oraz dla już istniejących marek,
- jak sprawdzić, czy Twój cel to brand purpose,
- jak dobrać wskaźniki, które pokażą, czy strategia brand purpose skuteczna,
- jak krok po kroku wdrożyć brand purpose,
- przeciwwskazania do wprowadzenia brand purpose,
- kiedy brand purpose może być bardzo dobrym narzędziem do pozycjonowania marki.
Celem szkolenie jest nie tylko przekazanie wiedzy, ale od razu wypracowanie gotowych rzeczy do wdrożenia (wyznaczenie i wdrożenie brand purpose).
Według badania CIMO Standards & Foresight „Strategiczna przezorność w trudnych czasach” ponad 40% badanych jest przekonanych, że marka oparta na wartościach już dzisiaj wpływa na decyzje klientów w dużym stopniu. 74,2% CIMO przewiduje, że w kolejnych latach będzie to miało kluczowy wpływ na wybory klientów.
Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak wyznaczyć i wdrożyć brand purpose.
Kto prowadzi szkolenie?
Joanna Burdek
Strateżka, pisarka, copywriterka, wykładowczyni. Od 15 lat w marketingu, właścicielka agencji Brand Useful. Prowadzi szkolenia ze strategii marki, neurocopywritingu i nowych trendów.
Wykłada e-marketing i strategię digital na Uniwersytecie Papieskim oraz w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Pracowała dla takich marek jak Continental, O bag, zamek Wawel.
Więcej informacji znajdziesz na stronie szkolenia.