Partner serwisu:

Szkolenie online „Social media dla e-commerce. Jak prowadzić skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe w mediach społecznościowych”

Jak zbudować skuteczną strategię do social mediów? Z jakich narzędzi warto korzystać w kontekście mediów społecznościowych? Jak przyciągnąć uwagę odbiorców i efektywnie analizować swoje wyniki?

Poznaj odpowiedzi na te oraz inne pytania dotyczące promocji e-sklepu w mediach społecznościowych w trakcie naszego kolejnego szkolenia online. Poprowadzi je Anna Ledwoń-Blacha – co-founder & creative director w agencji More Bananas. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i dowiedz się, jak rozwinąć swój e-sklep dzięki skutecznym działaniom marketingowo-sprzedażowym.

Czy zmagasz się z nadążaniem za dynamicznie zmieniającymi się trendami w mediach społecznościowych? Czy Twoje kampanie w social mediach nie przynoszą oczekiwanych wyników? Masz trudności z efektywnym zarządzaniem budżetem na reklamy?

Jeśli Twoja odpowiedź jest twierdząca na którekolwiek z tych pytań, to nasze szkolenie online jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Dowiedz się wszystkiego o skutecznym prowadzeniu mediów społecznościowych i zmaksymalizuj efekty swoich działań.

Szkolenie poprowadzi Anna Ledwoń-Blacha – co-founder & creative director w agencji More Bananas.

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Już 27.08.2024 (wtorek) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i naucz się angażować swoich odbiorców w mediach społecznościowych.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Social media dla e-commerce. Jak prowadzić skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe w mediach społecznościowych”

  • Nauczysz się efektywnie zarządzać kampaniami reklamowymi w social media oraz optymalizować swoje działania.
  • Nauczysz się dostosowywać strategie, aby maksymalizować zwrot ze swoich inwestycji.
  • Poznasz najnowsze trendy i skuteczne metody działania w e-commerce. 
  • Zrozumiesz potrzeby swojej grupy docelowej i to, jak do niej skutecznie dotrzeć. 
  • Zaczniesz tworzyć angażujące treści, które przyciągną uwagę klientów. 
  • Zdobędziesz wiedzę na temat najlepszych praktyk i „hot tipy”, które pozwolą Ci budować silną obecność marki w mediach społecznościowych.

Czas szkolenia: 120 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 27.08.2024 (wtorek), godz. 10:00–12:30

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Social media dla e-commerce”

  • Jak działać skutecznie w social mediach i poprawnie analizować wyniki.
  • Dlaczego tak ważne jest śledzenie najnowszych trendów i jak wpływają one na e-commerce. 
  • Kiedy i gdzie najlepiej publikować treści, aby osiągnąć maksymalny zasięg i zaangażowanie.
  • Co działa najlepiej w kontekście Twojej grupy docelowej i do czego warto wykorzystać różne narzędzia dostępne w mediach społecznościowych.

Co znajduje się w programie szkolenia „Social media dla e-commerce. Jak prowadzić skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe w mediach społecznościowych”

  1. Najnowsze trendy w social mediach dla e-commerce.
  2. Strategia i planowanie treści.
  3. Tworzenie angażujących treści do kanałów społecznościowych.
  4. Zarządzanie budżetem reklamowym.
  5. Analiza i optymalizacja działań.
  6. Najlepsze praktyki i hot tipy.
  7. Sesja Q&A.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu),
  • źródła wiedzy o algorytmach social mediów,
  • checklistę działań w mediach społecznościowych.

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (trzy numery „Marketera+” i jeden numer „E-commerce w Praktyce” w PDF).

Kto skorzysta na szkoleniu o social mediach dla e-commerce?

  • Specjaliści ds. marketingu, którzy zajmują się mediami społecznościowymi e-sklepu.
  • Menedżerowie e-commerce, którzy są odpowiedzialni za strategię i prowadzenie mediów społecznościowych.
  • Właściciele e-commerce, którzy chcą usprawnić swoje działania w social mediach.
  • Osoby zainteresowane karierą w e-commerce w kontekście prowadzenia mediów społecznościowych.

Kto prowadzi szkolenie „Social media dla e-commerce. Jak prowadzić skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe w mediach społecznościowych”

Anna Ledwoń-Blacha

 

Co-founder & creative director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki „Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Wcześniej product marketing manager w startupie Alloweat. 

Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem, jego emocjami i psychologicznym podejściem do marketingu. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Trenerka – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 12 lat, od 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – zarówno fizycznej, jak i wirtualnej – spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerką w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, a obecnie prowadzi zajęcia w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych.