Partner serwisu:

Szkolenie online „Skuteczny marketing w e-commerce B2B”

Badanie E-pointu pokazuje, że proces podejmowania decyzji zakupowej w B2B jest obsługiwany średnio przez 6,8 osoby. Zatem cały proces zakupowy również okazuje się tu zdecydowanie dłuższy niż w sprzedaży B2C.

Jak skutecznie prowadzić działania marketingowe w e-commerce B2B i mierzyć ich rentowność 31 maja pokaże Katarzyna Bronowska, która z e-handlem związana jest od 2013 r. Tworzyła m.in. LeifheitSklep.pl oraz kilkadziesiąt mniejszych projektów. Obecnie jako regionalny e-commerce manager odpowiada za digitalizację sprzedaży w Europie Południowo-Wschodniej w firmie Papyrus.

Podczas szkolenia „Skuteczny marketing w e-commerce B2B” dowiesz się:

  • jak zwiększać wartość koszyka zakupowego w B2B,
  • co zaoferować klientowi biznesowemu w zamian za przekroczenie progu minimum logistycznego lub wybór opakowania zbiorczego,
  • jakie funkcje dopasowane do zamówień hurtowych powinna mieć każda platforma e-commerce B2B,
  • w jakie narzędzia marketingowe warto zainwestować,
  • jak radzić sobie z rosnącymi kosztami reklamy – gdzie szukać niestandardowych źródeł pozyskiwania klientów, także offline.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

Chcesz uzyskać dostęp do nagrania z tego szkolenia, wszystkich szkoleń z archiwum „EwP”, a także kilkunastu nowych szkoleń o e-commerce w ciągu roku? Już dziś skorzystaj z wersji prenumeraty rocznej lub półrocznej extra premium „E-commerce w Praktyce” z pakietem e-szkoleń i pełnym dostępem do archiwum. Dzięki temu otrzymasz dostęp do ogromnej bazy wiedzy o e-handlu.

Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi

Termin: 31.05.2023, godzina 10:00

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Plan szkolenia online „Skuteczny marketing w e-commerce B2B”:

  • jak organizować i komunikować działania promocyjne w e-commerce B2B,
  • jak sprawdzać, na jakim etapie lejka zakupowego jest klient i jakie działania podjąć, żeby przyciągnąć go na platformę B2B,
  • jak badać i porównywać efektywność poszczególnych źródeł ruchu,
  • jak podejmować decyzje o podziale budżetu marketingowego na podstawie danych z Google Analytics,
  • jak mierzyć rentowność działań marketingowych w różnych kanałach i optymalizować koszty pozyskania ruchu,
  • skuteczne narzędzia marketingowe w e-commerce B2B,
  • jak przygotować treści i opisy produktów dla klientów biznesowych – które elementy oferty warto spersonalizować i jakie narzędzia ułatwią zarządzanie contentem produktowym,
  • jak dbać o spójną politykę cenową w różnych kanałach sprzedaży,
  • sprawdzone sposoby na podniesienie wartości koszyka w B2B,
  • jak wyznaczyć i zwiększyć wartość klienta w B2B,
  • jakie problemy możesz napotkać przy próbie zdobycia klientów B2B z zagranicy oraz jak je rozwiązać,
  • Q&A.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).

Dodatkowo w wersji premium:

  • Dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • Pakiet publikacji z darmową dostawą.

Kto prowadzi szkolenie online „CX i obsługa klienta w e-commerce B2B”?

Katarzyna Bronowska

Katarzyna Bronowska E-commerce w Praktyce

Regionalny e-commerce manager w firmie Papyrus, gdzie odpowiada za digitalizację sprzedaży w Europie Południowo-Wschodniej. Z rynkiem związana od 2013 r., tworzyła m.in. LeifheitSklep.pl oraz kilkadziesiąt mniejszych projektów. Chętnie edukuje oraz wspiera start-upy w ich pierwszych krokach w internecie. Członkini Digital Experts Club.