

TikTok to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się platforma społecznościowa na świecie. W 2021 roku przekroczyła miliard użytkowników. W Europie z aplikacji korzysta 100 mln aktywnych użytkowników, w tym w Polsce ponad 8,5 mln użytkowników powyżej 18 roku życia.
Do TikToka przekonały się już największe marki takie jak: T-Mobile, AliExpress, PZU, Samsung, McDonald’s, Maybelline New York i Rossmann.
Przyszłość marketingu online to krótkie filmy. Mateusz Juja konto swojego sklepu internetowego Pomadziarz.pl na TikToku rozwinął w ciągu 12 miesięcy do poziomu ponad 200 tys. obserwujących. Poznał platformę od podszewki i uczynił z niej solidną gałąź marketingową swojej firmy. Efektem był wzrost sprzedaży w Pomadziarz.pl o ponad 65% w 3 miesiące od startu działań na TikToku.
26 kwietnia podczas szkolenia „Skuteczna promocja na TikToku. Jak wykorzystać potencjał aplikacji w marketingu i e-commerce” dowiesz się, jak sprawić, by TikTok stał się efektywnym kanałem marketingowym dla marki osobistej, małej i średniej marki, firmy lub e-sklepu. Poznasz inspiracje i przykłady z różnych branż.
Mateusz Juja zanim zaczął szkolić spędził setki godzin na nagrywaniu, montowaniu i optymalizowaniu filmów pod TikToka, tak żeby sprzedawały. Jest przedsiębiorcą – podczas szkolenia przedstawi tylko te funkcje TikToka, które przydadzą się w promowaniu biznesu.
Długość szkolenia: 120 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 26 kwietnia 2022, godzina 11:00-13:30
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W programie m.in.:
- Przegląd i omówienie ciekawych kont i działań biznesowych
- Zakładanie i konfiguracja konta firmowego krok po kroku (różnice między typami kont, dlaczego warto połączyć konto z Instagramem, jaką funkcję pełni opis).
- Pierwsze wideo (skąd brać pomysły, jaki rodzaj i format filmu wybrać i dlaczego, jakich błędów unikać, jaki sprzęt do nagrań wykorzystać, jaką dodać muzykę, jakie efekty wizualne wykorzystywać, jakich używać hashtagów, jaką dodać okładkę do filmu, co robić po publikacji wideo, jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami).
- Algorytm (jakie czynniki najmocniej wpływają na zasięgi – muzyka, hashtagi, liczba komentarzy i lajków, średni czas oglądania, udostępnienia, godzina publikacji, używanie trendów; co trzeba zrobić, żeby częściej trafić na kartę „Dla Ciebie”).
- Budowanie społeczności (jak zdobywać obserwujących i jak zwiększać ich zaangażowanie).
- Analityka danych (jakie statystyki warto sprawdzać i jak je przekładać na wnioski np. o jakiej porze obserwujący są najbardziej aktywni).
- Plusy i minusy aktywności marki na TikToku
- Koszty (ile czasu zajmuje nagranie filmu, jakie są koszty finansowe, ile kosztuje reklama).
- FAQ
Prowadzący
Mateusz Juja
Od 7 lat zawodowo zajmuje się sprzedażą internetową. Przez 4 lata zarządzał zespołem e-commerce marki modowej MILER Menswear stworzonej przez Tomasza Milera. Od 3 lat prowadzi swój własny sklep Pomadziarz.pl, który doceniły już tysiące mężczyzn z całej Polski.
Pomaga właścicielom sklepów internetowych, freelancerom i marketerom ogarnąć świat wideo marketingu na TikToku. Konto swojego sklepu internetowego rozwinął w 12 miesięcy do poziomu ponad 200 tys. obserwujących czyniąc z niego solidną gałąź marketingu swojej firmy. Efektem był wzrost sprzedaży w Pomadziarz.pl o ponad 65% w 3 miesiące od startu działań na TikToku.
Zanim zaczął szkolić spędził setki godzin na nagrywaniu, montowaniu i optymalizowaniu filmów pod TikToka, tak żeby sprzedawały. Jest przedsiębiorcą – podczas szkoleń poznasz tylko funkcje i niuanse TikToka, które przydadzą się w promowaniu biznesu.
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.