Podczas szkolenia Adrian Gamoń przeprowadzi uczestników krok po kroku przez proces samodzielnego planowania kampanii reklamowej na LinkedInie. Poznasz cele, formaty reklamowe i modele rozliczeń dostępne na portalu. Dowiesz się, jakie są najczęstsze błędy i co robić, żeby ich unikać i uzyskiwać jak najlepsze efekty działań.
Czas szkolenia: 90 min + 30 min sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 06.04.2022 godz. 10:00
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant premium z dostępem do nagrania.
Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:
- jakie są fakty i mity dotyczące płatnych kampanii w serwisie LinkedIn,
- jakie formaty reklamowe, cele, modele rozliczeń i rodzaje reklam są dostępne na LinkedInie i z których najlepiej korzystać,
- na co zwrócić uwagę w planowaniu płatnych działań w tym kanale, tak aby były one skuteczne,
- jak podejść strategicznie do planowania kampanii na LinkedInie,
- jak optymalnie skonfigurować kampanię,
- jakie są możliwości targetowania reklam na LinkedInie,
- jak stworzyć odpowiednią kreację reklamową,
- jak uniknąć typowych błędów podczas planowania kampanii,
- jak monitorować i optymalizować kampanie.
Prowadzący
Adrian Gamoń (www.adriangamon.com)
Strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie oraz wspiera firmy w procesach zmian.
Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Accenture, ING Bank Śląski, RMF MAXXX, Empik, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing”.
Autor wielu publikacji marketingowych i prelegent prestiżowych konferencji branżowych. Wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2022 roku”.
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.