Partner serwisu:

Szkolenie online: Prosty język w praktyce. Między komunikatem marketingowym a informacyjnym – jak projektować teksty reklamowe

Jak projektować poprawne, spójne i naturalne teksty reklamowe? Kiedy tworzymy treści pod kampanie marketingowe, zwykle skupiamy się na tym, żeby były kreatywne, oryginalne i interesujące. Często zapominamy jednak, że poza aspektem reklamowym takie teksty powinny też przekazywać praktyczne informacje.

Szczególnie dziś, gdy przeładowany komunikacją odbiorca ma coraz mniej uwagi, by skupić się na naszych treściach – powinniśmy mu w tym pomóc.

Jak to zrobić? Stanisław Konował to specjalista ds. prostego języka i komunikacji. 19 lipca w trakcie szkolenia „Prosty język w praktyce. Między komunikatem marketingowym a informacyjnym – jak projektować teksty reklamowe” opowie o projektowaniu tekstu w oparciu o jedną z podstawowych technik prostego języka – odwróconą piramidę treści. Dzięki niej dowiesz się, jak posegregować informacje w Twoim komunikacie w optymalny sposób.

Długość szkolenia: 90 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi

Termin: 19 lipca 2022 r., godzina 10:00-12:00

Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  1. Jak zbudowana jest odwrócona piramida?
  2. Jak przełożyć jej poziomy na komunikat marketingowy?
  3. Czy wszystkie informacje zasługują na tyle samo uwagi?
  4. Czy przejmować się tym, że odbiorca nie przeczytał całej wiadomości?
  5. Jak jeszcze możesz ułatwić odbiorcy nawigację po Twoim tekście?

W programie:

W trakcie szkolenia szczegółowo omówimy poziomy odwróconej piramidy i ich zastosowanie w prostym języku. Nauczymy się dopasowywać informacje do odpowiednich poziomów i decydować, które treści możemy przenieść lub pominąć.

Stanisław Konował porówna wzorzec z piramidy z przykładowymi rozwiązaniami komunikacji marketingowej różnych marek.

W trakcie spotkania uczestnicy będą mogli na bieżąco dostosowywać swoje własne teksty do szablonu piramidy.

Dla kogo?

Szkolenie polecamy osobom, które tworzą teksty na użytek marketingu – mejle, newslettery, landing pages, ulotki, dokumenty i prezentacje z ofertami.
Przyda się też każdemu, kto chce w swoich treściach znaleźć złoty środek między komunikatem kreatywnym a informacyjnym.

Prowadzący

Stanisław Konował

Specjalista do spraw komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, prostego języka i customer experience. Podpowiada i szkoli, jak mówić do klientów i pracowników poprawnie, spójnie i naturalnie.

Na co dzień prowadzi w dużej spółce e-commerce – w sklepie x-kom – dział prostego języka. W zespole tym łączą się kompetencje związane z jakością języka, copywritingiem i komunikacją wewnętrzną.

Jako niezależny konsultant prowadzi audyty i szkolenia związane z prostym językiem i jakością komunikacji. Wcześniej pracował, między innymi, jako rzecznik klienta w branży energetycznej (Energa) czy konsultant ds. jakości obsługi (iTaxi).

Więcej informacji znajdziesz na stronie szkolenia.