Jak projektować poprawne, spójne i naturalne teksty reklamowe? Kiedy tworzymy treści pod kampanie marketingowe, zwykle skupiamy się na tym, żeby były kreatywne, oryginalne i interesujące. Często zapominamy jednak, że poza aspektem reklamowym takie teksty powinny też przekazywać praktyczne informacje.
Szczególnie dziś, gdy przeładowany komunikacją odbiorca ma coraz mniej uwagi, by skupić się na naszych treściach – powinniśmy mu w tym pomóc.
Jak to zrobić? Stanisław Konował to specjalista ds. prostego języka i komunikacji. 19 lipca w trakcie szkolenia „Prosty język w praktyce. Między komunikatem marketingowym a informacyjnym – jak projektować teksty reklamowe” opowie o projektowaniu tekstu w oparciu o jedną z podstawowych technik prostego języka – odwróconą piramidę treści. Dzięki niej dowiesz się, jak posegregować informacje w Twoim komunikacie w optymalny sposób.
Długość szkolenia: 90 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 19 lipca 2022 r., godzina 10:00-12:00
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:
- Jak zbudowana jest odwrócona piramida?
- Jak przełożyć jej poziomy na komunikat marketingowy?
- Czy wszystkie informacje zasługują na tyle samo uwagi?
- Czy przejmować się tym, że odbiorca nie przeczytał całej wiadomości?
- Jak jeszcze możesz ułatwić odbiorcy nawigację po Twoim tekście?
W programie:
W trakcie szkolenia szczegółowo omówimy poziomy odwróconej piramidy i ich zastosowanie w prostym języku. Nauczymy się dopasowywać informacje do odpowiednich poziomów i decydować, które treści możemy przenieść lub pominąć.
Stanisław Konował porówna wzorzec z piramidy z przykładowymi rozwiązaniami komunikacji marketingowej różnych marek.
W trakcie spotkania uczestnicy będą mogli na bieżąco dostosowywać swoje własne teksty do szablonu piramidy.
Dla kogo?
Szkolenie polecamy osobom, które tworzą teksty na użytek marketingu – mejle, newslettery, landing pages, ulotki, dokumenty i prezentacje z ofertami.
Przyda się też każdemu, kto chce w swoich treściach znaleźć złoty środek między komunikatem kreatywnym a informacyjnym.
Prowadzący
Stanisław Konował
Specjalista do spraw komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, prostego języka i customer experience. Podpowiada i szkoli, jak mówić do klientów i pracowników poprawnie, spójnie i naturalnie.
Na co dzień prowadzi w dużej spółce e-commerce – w sklepie x-kom – dział prostego języka. W zespole tym łączą się kompetencje związane z jakością języka, copywritingiem i komunikacją wewnętrzną.
Jako niezależny konsultant prowadzi audyty i szkolenia związane z prostym językiem i jakością komunikacji. Wcześniej pracował, między innymi, jako rzecznik klienta w branży energetycznej (Energa) czy konsultant ds. jakości obsługi (iTaxi).
Więcej informacji znajdziesz na stronie szkolenia.