Partner serwisu:

Szkolenie online „Prosty język w akcji. Jak pisać do rzeczy i do ludzi, czyli przepis na skuteczną komunikację (mejl, czat, social media, reklamacje)”

Zdarza Ci się czytać kilka razy to samo zdanie i zastanawiać się, o co właściwie chodzi? Zadbaj, by komunikacja Twojej marki była przystępna i zrozumiała dla klientów.

Prosty język jest jak blender. Dzięki niemu możesz zmieszać wszystkie cechy tone of voice swojej marki i zaserwować treści w lekkostrawnej formie. To takie komunikacyjne smoothie. I wcale nie jest bez smaku – wręcz przeciwnie.

Prosty język nie wyzbywa przekazu z wartości merytorycznej. Nie sprawia też, że komunikacja brzmi infantylnie i nieprofesjonalnie. Gdy sposób podania treści jest bardziej przystępny, tym skuteczniejszy staje się przekaz.

Już 27.09 Magdalena Wójcik podczas szkolenia „Prosty język w akcji” podzieli się przepisem na komunikację zgodną z zasadami prostego języka, czyli pokaże, jak pisać do rzeczy i do ludzi.

Poznaj praktyczne wskazówki, narzędzia, inspiracje i przykłady z różnych branż.

Wszystko w formule warsztatowej. Szybko. Praktycznie. Konkretnie. Kreatywnie. I z dużą porcją uśmiechu. ;))

Korzyści z udziału w szkoleniu online „Prosty język w akcji”

Ze szkolenia dowiesz się:

  • jak połączyć prosty język z tone of voice swojej marki,
  • jak pisać prosto i poprawnie w różnych kanałach komunikacji (mejl, czat, social media),
  • jak odpowiadać na reklamacje i informować o błędach,
  • jak pokonać zombie i unieszkodliwić popularne błędy językowe,
  • jak korzystać z narzędzi, które pomagają badać i upraszczać język.

Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi

Termin: 27.09.2023, godzina 10:00-12:30

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

Chcesz uzyskać dostęp do pełnego archiwum „Marketera+” i wszystkich szkoleń online? Skorzystaj z wersji prenumeraty rocznej lub półrocznej extra premium „Marketera+” z pakietem e-szkoleń. Dzięki temu otrzymasz dostęp także i do tego szkolenia.

W programie szkolenia online „Prosty język w akcji”:

Plan szkolenia:

  1. Prosty język – klucz do skutecznej komunikacji (o tym, jak prosty język wpływa na zrozumienie treści i budowanie relacji z odbiorcą).
  2. Prosty język a tone of voice – czy da się to pogodzić (i jak to zrobić)?
  3. 10 uniwersalnych zasad prostego języka, które sprawdzą się w każdym kanale komunikacji (+ przykłady ich zastosowania).
  4. Kultura języka w internecie – czyli dlaczego „witam” na początku mejla nie jest dobrym pomysłem.
  5. Jak zadbać o inkluzywność i personalizację treści?

15-minutowa przerwa

  1. Jak pisać proste i poprawne mejle? (+ ćwiczenie dla chętnych)
  2. Jak rozmawiać z klientami na czacie?
  3. Jak prowadzić dyskusję w social mediach?
  4. Trudne sprawy – czyli jak pisać o rzeczach niełatwych (odpowiedzi na reklamacje, informacje o błędach i awariach) (+ ćwiczenie dla chętnych)
  5. Popularne błędy, które mogą zdarzyć się każdemu, ale lepiej ich unikać.
  6. Przegląd narzędzi, które pomagają pisać prostsze teksty (Logios, Jasnopis) (+ ćwiczenie dla chętnych)
  7. Q&A

Każdy uczestnik otrzyma:

  • Prezentację w formie PDF, certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).

Dodatkowo w wersji premium:

  • Dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji extra premium:

  • Pakiet publikacji (cztery numery „Marketer+” w PDF).

Dla kogo jest szkolenie „Prosty język w akcji”?

Szkolenie polecamy osobom, które chcą skutecznie komunikować się z klientami w różnych kanałach (mejle, czat, social media, reklamacje).

Skorzysta każdy, kto chce się nauczyć, jak pisać prościej i przystępniej.

Kto prowadzi szkolenie online „Prosty język w akcji”

Magdalena Wójcik

Content designerka w agencji strategiczno-kreatywnej Kava. Zajmuje się prostym językiem od 2019 r. Upraszczała komunikację w ING Banku Śląskim oraz firmach z sektora odnawialnych źródeł energii.

Prowadzi szkolenia z prostego języka i tworzy strategie komunikacji dla marek z różnych branż (m.in. OZE i IT). Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional.