Zdarza Ci się czytać kilka razy to samo zdanie i zastanawiać się, o co właściwie chodzi? Zadbaj, by komunikacja Twojej marki była przystępna i zrozumiała dla klientów.
Prosty język jest jak blender. Dzięki niemu możesz zmieszać wszystkie cechy tone of voice swojej marki i zaserwować treści w lekkostrawnej formie. To takie komunikacyjne smoothie. I wcale nie jest bez smaku – wręcz przeciwnie.
Prosty język nie wyzbywa przekazu z wartości merytorycznej. Nie sprawia też, że komunikacja brzmi infantylnie i nieprofesjonalnie. Gdy sposób podania treści jest bardziej przystępny, tym skuteczniejszy staje się przekaz.
Już 27.09 Magdalena Wójcik podczas szkolenia „Prosty język w akcji” podzieli się przepisem na komunikację zgodną z zasadami prostego języka, czyli pokaże, jak pisać do rzeczy i do ludzi.
Poznaj praktyczne wskazówki, narzędzia, inspiracje i przykłady z różnych branż.
Wszystko w formule warsztatowej. Szybko. Praktycznie. Konkretnie. Kreatywnie. I z dużą porcją uśmiechu. ;))
Korzyści z udziału w szkoleniu online „Prosty język w akcji”
Ze szkolenia dowiesz się:
- jak połączyć prosty język z tone of voice swojej marki,
- jak pisać prosto i poprawnie w różnych kanałach komunikacji (mejl, czat, social media),
- jak odpowiadać na reklamacje i informować o błędach,
- jak pokonać zombie i unieszkodliwić popularne błędy językowe,
- jak korzystać z narzędzi, które pomagają badać i upraszczać język.
Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 27.09.2023, godzina 10:00-12:30
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:
- Skuteczna i odpowiedzialna komunikacja – „Marketer+” nr 3 (59)
- Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów i ich uwagę + Efektywny wideomarketing w internecie – „Marketer+” nr 4 (48)
- Skuteczny content marketing. Jak tworzyć treści, które angażują i sprzedają + Social selling w B2B – „Marketer+” nr 3 (47)
- Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja – „Marketer+” nr 1 (24)
Chcesz uzyskać dostęp do pełnego archiwum „Marketera+” i wszystkich szkoleń online? Skorzystaj z wersji prenumeraty rocznej lub półrocznej extra premium „Marketera+” z pakietem e-szkoleń. Dzięki temu otrzymasz dostęp także i do tego szkolenia.
W programie szkolenia online „Prosty język w akcji”:
Plan szkolenia:
- Prosty język – klucz do skutecznej komunikacji (o tym, jak prosty język wpływa na zrozumienie treści i budowanie relacji z odbiorcą).
- Prosty język a tone of voice – czy da się to pogodzić (i jak to zrobić)?
- 10 uniwersalnych zasad prostego języka, które sprawdzą się w każdym kanale komunikacji (+ przykłady ich zastosowania).
- Kultura języka w internecie – czyli dlaczego „witam” na początku mejla nie jest dobrym pomysłem.
- Jak zadbać o inkluzywność i personalizację treści?
15-minutowa przerwa
- Jak pisać proste i poprawne mejle? (+ ćwiczenie dla chętnych)
- Jak rozmawiać z klientami na czacie?
- Jak prowadzić dyskusję w social mediach?
- Trudne sprawy – czyli jak pisać o rzeczach niełatwych (odpowiedzi na reklamacje, informacje o błędach i awariach) (+ ćwiczenie dla chętnych)
- Popularne błędy, które mogą zdarzyć się każdemu, ale lepiej ich unikać.
- Przegląd narzędzi, które pomagają pisać prostsze teksty (Logios, Jasnopis) (+ ćwiczenie dla chętnych)
- Q&A
Każdy uczestnik otrzyma:
- Prezentację w formie PDF, certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).
Dodatkowo w wersji premium:
- Dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
Dodatkowo w wersji extra premium:
- Pakiet publikacji (cztery numery „Marketer+” w PDF).
Dla kogo jest szkolenie „Prosty język w akcji”?
Szkolenie polecamy osobom, które chcą skutecznie komunikować się z klientami w różnych kanałach (mejle, czat, social media, reklamacje).
Skorzysta każdy, kto chce się nauczyć, jak pisać prościej i przystępniej.
Kto prowadzi szkolenie online „Prosty język w akcji”
Magdalena Wójcik
Content designerka w agencji strategiczno-kreatywnej Kava. Zajmuje się prostym językiem od 2019 r. Upraszczała komunikację w ING Banku Śląskim oraz firmach z sektora odnawialnych źródeł energii.
Prowadzi szkolenia z prostego języka i tworzy strategie komunikacji dla marek z różnych branż (m.in. OZE i IT). Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional.