Podczas szkolenia „Prawo w marketingu i e-commerce. Audyt 2021/2022: najważniejsze zmiany i interpretacje, które musisz znać” Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk omówi dotyczące marketingu i e-handlu najważniejsze wprowadzone i planowane zmiany przepisów, a także interpretacje organów, które musisz znać.
Gwarantujemy przystępny język oraz dużą porcję praktycznych przykładów i antyprzykładów.
Długość szkolenia: 120 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 7 kwietnia 2022, godzina 10:00-12:30
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:
- Jakie najważniejsze zmiany w prawie dotyczące marketingu, reklamy i e-handlu zostały wprowadzone w 2021 r.
- Jakie zmiany przepisów – do których warto przygotować się już dziś – zostaną wprowadzone w 2022 r.
- Jakie są najważniejsze nowości dla marketerów wynikające z tzw. dyrektywy omnibus.
Prowadząca
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
Radca prawny specjalizujący się w prawie marketingu, współwłaścicielka kancelarii mylo.pl
Od kilku lat publikuje w czasopismach branżowych (m.in. „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”) artykuły dotyczące prawnych aspektów marketingu oraz e-commerce. Tłumaczy prawo „z polskiego na nasze”. Autorka pierwszego w Polsce kursu online „Prawo w marketingu”. Wykładowca studiów podyplomowych na kierunkach marketingowych w Wyższej Szkole Europejskiej oraz na Politechnice Białostockiej.
W codziennej pracy doradza agencjom reklamowym, domom mediowym, sklepom e-commerce i firmom dostarczającym narzędzia marketingowe.
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.