Partner serwisu:

Szkolenie online „Nowe trendy w marketingu. Przepis na sukces w 2023 r.”

Joanna Burdek podczas szkolenia online „Nowe trendy w marketingu. Przepis na sukces w 2023 r.” zaprezentuje najnowsze trendy. Pokaże, jak marki je wykorzystują oraz przekaże strategiczne wskazówki, dla jakich firm B2B i B2C są one dobre.

Trendy wyznaczają kierunek, w którym podążają liderzy w swoich kategoriach. Od zdolności adaptacji do zmieniających się warunków zależy, w jakim stopniu firmom i marketerom uda się wpisać w oczekiwania klientów i rynku.

Joanna Burdek podczas szkolenia online „Nowe trendy w marketingu. Przepis na sukces w 2023 r.” zaprezentuje najnowsze trendy. Pokaże, jak marki je wykorzystują oraz przekaże strategiczne wskazówki, dla jakich firm B2B i B2C są one dobre.

Co zyskasz?

  • Konkretne inspiracje – jak już wykorzystuje się dany trend.
  • Skuteczniejsze reklamy i kampanie – wykorzystanie nowych trendów marketingowych.
  • Będziesz krok przed konkurencją.
  • Nowe pomysły – inspiracje do kampanii dla różnych grup docelowych.
  • Temat do rozmów – ciekawostki, zagadki.
  • Zrozumienie – czemu nie każdy trend jest dobry dla Twojej marki?

Długość szkolenia: 120 minut + 30 minut sesji pytań i odpowiedzi

Termin: 10 stycznia 2023 r., godzina 10:00-12:30

Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie odpowiada Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W programie szkolenia online „Nowe trendy w marketingu. Przepis na sukces w 2023 r.” m.in.:

  • Nowe technologie (NFT, metaverse, in game marketing).
  • Consumer experience (CX, multiexperience, natychmiastowość).
  • Napięcie kulturowe generation gap (cancel culture, impact marketing, brand purpose, woman power, ciałopozytywność, digital detox, eko/antiwash, gen Z, silver tsunami, storytelling).
  • Sprzedaż online i narzędzia (quick commerce, shoppable livestreams, AI / wideo / stream).

Większość przykładów to wideo. Nastaw się na ich oglądanie i omawianie.

Uwaga! Na szkoleniu będą prezentowane filmy i spoty w języku angielskim. Do pełnego udziału konieczna jest znajomość tego języka.

Podczas szkolenia „Nowe trendy w marketingu. Przepis na sukces w 2023 r.” dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego Gucci reklamuje się na Robloxie?
  • Czym jest Joytopia?
  • Czemu Heinz inwestuje w strzelanki?
  • Co ma wspólnego obóz dla uchodźców z NFT?
  • Dlaczego piłkarki ręczne nie mogą nosić krótkich spódniczek?
  • O Miss Utah w ciąży oraz etnicznej modzie, wódce i projektancie z Meksyku.

Celem szkolenie jest nie tylko przekazanie wiedzy, ale od razu wypracowanie gotowych rzeczy do wdrożenia (pomysły na wprowadzenie komunikacji wpisującej się w nowe trendy).

Kto prowadzi szkolenie?

Joanna Burdek

Strateżka, pisarka, copywriterka, wykładowczyni. Od 15 lat w marketingu, właścicielka agencji Brand Useful. Prowadzi szkolenia ze strategii marki, neurocopywritingu i nowych trendów.

Wykłada e-marketing i strategię digital na Uniwersytecie Papieskim oraz w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Pracowała dla takich marek jak Continental, O bag, zamek Wawel.

Więcej informacji znajdziesz na stronie szkolenia.