Partner serwisu:

Szkolenie online „Neurocopywriting na stronie WWW. Jak tworzyć skuteczne treści na strony internetowe – firmowe, produktowe i one page’e”

Ciągle słyszysz o neuromarketingu, ale nie wiesz, jak zastosować go w praktyce? Nie wiesz, jak pogodzić SEO z językiem korzyści? Chcesz przebić się do świadomości konsumenta w dobie powszechnego przebodźcowania?

Rozwiązania tych oraz wielu innych problemów przedstawi Ci Joanna Burdek –  właścicielka Brand Useful. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i sprawdź, jak zwiększyć sprzedaż za pomocą skutecznych treści.

W świecie, gdzie każdy piksel na stronie internetowej ma znaczenie, a konkurencja nie śpi, kluczową umiejętnością staje się tworzenie treści, które nie tylko przyciągają uwagę, ale i konwertują. Neurocopywriting to nie magia – to nauka o skutecznym dotarciu do umysłu odbiorcy i wiedza, którą możesz wykorzystać, aby Twoje teksty sprzedawały lepiej niż kiedykolwiek.

Tajniki neurocopywritingu przedstawi Ci Joanna Burdek –  właścicielka Brand Useful. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i sprawdź, jak zwiększyć sprzedaż za pomocą skutecznych treści.

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Już 28.05.2024 (wtorek) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i zmaksymalizuj swoje zyski.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Neurocopywriting na stronie WWW. Jak tworzyć skuteczne treści na strony internetowe – firmowe, produktowe i one page’e”

  • Przewagę nad konkurencją. Twoje strony nie będą zwykłe „z CHATA”, czyli brzmiące jak mydło BULBULBUL, ale konkretne i realizujące założone cele.
  • Praktyczną wiedzę. Dowiesz się, jak stosować neuromarketing na stronie WWW. Będziesz łatwo tworzyć teksty, które ludzie lepiej rozumieją, a dzięki temu zwiększysz szanse na sprzedaż.
  • Ułatwisz sobie działanie. Zyskasz konkretne, gotowe do wykorzystania inspiracje i techniki.
  • Poprawisz wydajność. Poznasz proste sposoby na skuteczne i szybkie pisanie na stronę WWW.
  • Opanujesz umiejętność pisania językiem korzyści oraz językiem obaw.

Czas szkolenia: 120 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 28.05.2024 (wtorek) godz. 10:00–12:30

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Neurocopywriting na stronie WWW”

  • jak stosować neuromarketing na stronie WWW (praktycznie),
  • jakie KONKRETNIE elementy umieścić na stronie, aby zwiększyć sprzedaż,
  • co to jest technika injakulacji i jak z opinii swojej konkurencji zrobić teksty na swoją WWW,
  • że jest coś skuteczniejszego niż (zwykły) język korzyści i jak zastosować tę technikę w praktyce,
  • dlaczego warto opisać nasz autorytet i wartości marki (na stronie „O nas”) i jak to zrobić,
  • do czego służy tęcza kliencka i jak zastosować metodę DISC do tworzenia treści na WWW,
  • jak pogodzić kwestie SEO z neurocopywritingiem,
  • jakie elementy strategii marki zbudują spójną komunikację (także na WWW) oraz dlaczego warto i jak stworzyć język marki i bank słów,
  • czym jest H2H marketing i jak za darmo wystrzelić jakość stron w copywriterski kosmos.

Co znajduje się w programie szkolenia „Neurocopywriting na stronie WWW. Jak tworzyć skuteczne treści na strony internetowe – firmowe, produktowe i one page’e”

  1. Torowanie emocjonalne, autorytet, social proof, ograniczoność, natychmiastowość, paradoks wyboru i łatwość poznawcza – o co, według najnowszych badań Google’a, warto zadbać na stronie internetowej.
  2. Język korzyści+ na stronie WWW – jak pisać do mózgu klienta.
  3. Jak pisać o produktach tak, aby klienci łatwiej rozumieli teksty i nie musieli (za bardzo) myśleć.
  4. Język obaw i technika injakulacji – jak pisać o obawach klientów, aby ich nie odstraszyć, a zachęcić.
  5. Typy klientów – metodologia DISC na stronie WWW w praktyce.
  6. Jak napisać stronę „O nas”? Jak opisać wartości, autorytet i RTB (reason to believe) marki.
  7. Płynność poznawcza i teksty na WWW – jak rozmieścić czytelnie i zilustrować teksty.
  8. Język marki, bank słów i strategia marki na stronie WWW – jak zadbać o spójność marki na stronie internetowej, jakie elementy strategii pomogą w tworzeniu treści na witrynę.
  9. H2H – jak dzięki prostemu trikowi stworzyć stronę, którą pokochają klienci.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (cztery numery „Marketera+” w PDF).

Kto skorzysta na szkoleniu o neurocopywritingu?

  • Copywriterki i copywriterzy. Dzięki szkoleniu strony z Twoimi tekstami będą sprzedawać jak złoto. Dostaniesz prosty plan, jak tworzyć teksty, za które klienci zapłacą więcej. Klienci będą pisać do Ciebie „napisz mi to lepiej niż ChatGPT”, a konkurencja będzie kopiować Twoje strony.
  • Marketerki i marketerzy. Nie wystarczy mieć ładnej strony, aby sprzedawać. Na tym szkoleniu poznasz konkretne techniki neuromarketingowe, które poprawią Twoją komunikację na WWW. Dzięki nim w prosty sposób przełożysz komunikację marki na stronę i dotrzesz do mózgów konkretnych person.
  • Przedsiębiorczynie i przedsiębiorcy. To, czego się tu dowiesz, sprawi, że napiszesz stronę lepiej niż agencja i copywriter. Łatwe wskazówki wykorzystasz w każdym rodzaju stron – nieważne, czy sprzedajesz w B2B czy w B2C. Pokażę Ci proste techniki, które samodzielnie wdrożysz, bez wielkich inwestycji finansowych. Wiedzę z tego szkolenia wykorzystasz już nazajutrz.
  • Urzędniczki i urzędnicy. Ta praca jest czasem trudna, ale przełożenie nomenklatury urzędowej na prosty język polski nie jest jednak niemożliwe. Da się to zrobić, trzeba tylko mieć plan. I właśnie ten plan otrzymasz na szkoleniu.

Kto prowadzi szkolenie „Neurocopywriting na stronie WWW. Jak tworzyć skuteczne treści na strony internetowe – firmowe, produktowe i one page’e”

Joanna Burdek

 

Właścicielka Brand Useful. Dyplomowana strateżka i copywriterka. Ma 17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 lat prowadzi własny biznes. Wykładowczyni Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito i Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. 

Pracowała dla takich marek jak: Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology. 

Współautorka książki „Neurocopywriting”, autorka licznych publikacji branżowych.

Prowadzi szkolenia ze strategii marki, brand purpose i nowych trendów marketingowych, a także pierwsze w Polsce szkolenie z neurocopywritingu. Przez ostatnie dwa lata przeszkoliła 1223 osoby.