Szkolenie online „Jak zadbać o porządek w komunikacji? Narzędzie Message House w praktyce”

Narzędzie Message House jest kluczowym elementem skutecznej strategii komunikacji – umożliwia jej efektywną organizację oraz konsekwentne przekazywanie do odbiorców spójnych informacji. Opanuj sztukę efektywnej komunikacji i zrozum, jak wykorzystać narzędzie Message House do osiągania celów biznesowych.

Podczas szkolenia Łukasz Majewski – doświadczony konsultant, który specjalizuje się w obszarach public relations i komunikacji – podpowie, jak definiować cele komunikacji, wybierać kluczowe przekazy, tworzyć strukturę Message House i dostosowywać komunikaty do różnych grup odbiorców oraz mediów. Podzieli się z Tobą praktycznymi wskazówkami, które pozwolą Ci wykorzystać narzędzie Message House w praktyce.

Zapraszamy na 120-minutowe praktyczne szkolenie online z certyfikatem, które odbędzie się 27 lutego (wtorek, godz. 10:00).

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak krok po kroku planować i prowadzić skuteczną komunikację z wykorzystaniem narzędzia Message House.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Jak zadbać o porządek w komunikacji? Narzędzie Message House w praktyce”

  • Zrozumiesz, dlaczego porządek w komunikacji jest istotny dla osiągnięcia celów biznesowych.
  • Poznasz narzędzie Message House jako skuteczną metodę organizacji informacji.
  • Będziesz potrafić efektywnie definiować cele komunikacji.
  • Nauczysz się wybierać i precyzować kluczowe przekazy.
  • Dowiesz się, jak dostosować przekazy do różnych grup odbiorców.
  • Zdobędziesz umiejętność dostosowywania przekazów do różnych mediów i kanałów komunikacji.
  • Zorientujesz się, jak sprawić, aby przekazy były adekwatne i efektywne.
  • Opanujesz sztukę tworzenia struktury Message House.

Czas szkolenia: 90 min. + 30 min. sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 27.02.2024 (wtorek), godz. 10:00-12:00.

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Czego dowiesz się podczas szkolenia o narzędziu Message House

  • jak definiować cele komunikacji,
  • kiedy i w jaki sposób wybierać kluczowe przekazy,
  • co sprawia, że przekazy są dostosowane do różnych grup odbiorców,
  • gdzie i jak stosować narzędzie Message House,
  • dlaczego struktura Message House jest kluczowa dla skutecznej komunikacji,
  • jak adaptować przekazy do różnych mediów i kanałów komunikacji.

Co znajduje się w programie szkolenia „Jak zadbać o porządek w komunikacji?”

  1. Wprowadzenie do narzędzia Message House.
  2. Definiowanie celów komunikacji.
  3. Wybór kluczowych przekazów.
  4. Cechy wyróżniające kluczowe przekazy.
  5. Tworzenie struktury Message House.
  6. Dostosowywanie przekazów do różnych grup odbiorców.
  7. Strategie adaptacji przekazów do różnych mediów i kanałów komunikacji.
  8. Studia przypadków skutecznego wykorzystania narzędzia Message House.
  9. Sesja Q&A.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat uczestnictwa w wersji elektronicznej (wystawiany na życzenie),

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (cztery numery „Marketera+” w PDF).

Kto skorzysta na udziale w szkoleniu o narzędziu Message House

  • Specjaliści ds. komunikacji i public relations.
  • Specjaliści ds. marketingu.
  • Pracownicy działów HR i EB odpowiedzialni za komunikację wewnętrzną.
  • Liderzy zespołów, którzy chcą doskonalić umiejętności komunikacyjne.
  • Osoby odpowiedzialne za strategie komunikacyjne w firmach i organizacjach.
  • Wszyscy zainteresowani doskonaleniem efektywnej komunikacji w swojej pracy.

Kto prowadzi szkolenie „Jak zadbać o porządek w komunikacji? Narzędzie Message House w praktyce”

Łukasz Majewski

Trener biznesu, szkoleniowiec i doświadczony konsultant, który specjalizuje się w obszarach public relations i komunikacji. Wykładowca akademicki, prelegent na konferencjach branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Zdobył wiele prestiżowych nagród w kraju i za granicą. Wierzy, że w PR kluczowe są relacje, a podejście human to human powinno stanowić integralną część wszelkich działań komunikacyjnych.