Partner serwisu:

Szkolenie online „Media relations e-sklepu. Jak efektywnie komunikować się w mediach”

Jak nawiązywać korzystne relacje z mediami? W jaki sposób tworzyć skuteczne komunikaty? Jak właściwie analizować swoje działania?

Na te oraz inne pytania dotyczące komunikowania się w mediach odpowie Ci Łukasz Majewski – doświadczony praktyk i konsultant, który specjalizuje się w obszarach public relations i komunikacji. Weź udział w 90-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i dowiedz się, jak zbudować silną markę poprzez media relations.

W dzisiejszym świecie e-commerce efektywne zarządzanie relacjami z mediami może znacząco wzbogacić Twoje działania marketingowe oraz przyczynić się do budowania silnej marki e-sklepu i zwiększenia jego widoczności. Szkolenie ma na celu dostarczyć Ci praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia media relations.

Poprowadzi je Łukasz Majewski – doświadczony praktyk i konsultant, który specjalizuje się w obszarach public relations i komunikacji.

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Już 5.09.2024 (czwartek) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i zmaksymalizuj efekty swojej współpracy z mediami.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Media relations e-sklepu. Jak efektywnie komunikować się w mediach”

  • Zaczniesz tworzyć atrakcyjne i skuteczne komunikaty prasowe.
  • Dowiesz się, jak dzielić się wiedzą i ekspertyzą poprzez komentarze, artykuły eksperckie i własne raporty (tzw. thought leadership content).
  • Zdobędziesz umiejętności budowania i utrzymywania relacji z mediami.
  • Nauczysz się monitorować media i analizować efektywność działań media relations.

Czas szkolenia: 60 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 5.09.2024 (czwartek), godz. 10:00–11:30

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Media relations e-sklepu”

  • Jak definiować cele i strategie media relations dla e-sklepu.
  • Jakie są techniki tworzenia dystrybucji komunikatów prasowych.
  • Jakie są metody budowania bazy kontaktów medialnych i nawiązywania relacji z dziennikarzami.
  • Jakie materiały zainteresują dziennikarzy i co chętnie opublikują.
  • Po jakie narzędzia do monitorowania mediów analizowania wyników działań media relations warto sięgać

Co znajduje się w programie szkolenia „Media relations e-sklepu. Jak efektywnie komunikować się w mediach”

  1. Wprowadzenie do media relations w e-commerce.
  2. Planowanie strategii media relations i określanie celów.
  3. Tworzenie skutecznych komunikatów prasowych i treści thought leadership.
  4. Budowanie i zarządzanie bazą kontaktów medialnych.
  5. Sposoby kontaktu z dziennikarzami.
  6. Monitoring mediów i analiza efektywności działań PR.
  7. Sesja Q&A.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (dwa numery „E-commerce w Praktyce” i dwa numery „Marketera+” w PDF).

Kto skorzysta na szkoleniu o media relations e-sklepu?

  • Specjaliści ds. komunikacji i public relations.
  • Właściciele e-sklepów.
  • Specjaliści ds. marketingu.
  • Pracownicy działów PR i marketingu.
  • Osoby odpowiedzialne za strategie komunikacyjne w e-commerce.
  • Wszyscy zainteresowani doskonaleniem media relations w kontekście e-sklepu.

Kto prowadzi szkolenie „Media relations e-sklepu. Jak efektywnie komunikować się w mediach”

Łukasz Majewski

Trener biznesu, szkoleniowiec i niezależny konsultant z 21-letnim stażem w branży public relations i komunikacji.

Wspiera firmy i liderów biznesowych w budowaniu reputacji oraz zdobywaniu widoczności i zaufania. Ma bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, zarówno po stronie korporacyjnej, jak i agencyjnej.

Odpowiadał za PR kampanii nagradzanych m.in. statuetkami konkursów Cannes Lions, Golden Drum, Epica Awards, D&AD Impact, Innovation, KTR, Golden Arrow, IAB MIXX Awards czy Kampania Społeczna Roku.

Wykładowca akademicki i przez 10 lat opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich.

Głęboko wierzy, że relacje są fundamentem skutecznych działań public relations, a podejście human-to-human (H2H) powinno być nieodłącznym aspektem wszelkich działań komunikacyjnych.