Jak nawiązywać korzystne relacje z mediami? W jaki sposób tworzyć skuteczne komunikaty? Jak właściwie analizować swoje działania?
Na te oraz inne pytania dotyczące komunikowania się w mediach odpowie Ci Łukasz Majewski – doświadczony praktyk i konsultant, który specjalizuje się w obszarach public relations i komunikacji. Weź udział w 90-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i dowiedz się, jak zbudować silną markę poprzez media relations.
W dzisiejszym świecie e-commerce efektywne zarządzanie relacjami z mediami może znacząco wzbogacić Twoje działania marketingowe oraz przyczynić się do budowania silnej marki e-sklepu i zwiększenia jego widoczności. Szkolenie ma na celu dostarczyć Ci praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia media relations.
Poprowadzi je Łukasz Majewski – doświadczony praktyk i konsultant, który specjalizuje się w obszarach public relations i komunikacji.
Wszystko w przystępnej formule.
Szybko. Praktycznie. Konkretnie.
Już 5.09.2024 (czwartek) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i zmaksymalizuj efekty swojej współpracy z mediami.
Co zyskasz dzięki szkoleniu „Media relations e-sklepu. Jak efektywnie komunikować się w mediach”
- Zaczniesz tworzyć atrakcyjne i skuteczne komunikaty prasowe.
- Dowiesz się, jak dzielić się wiedzą i ekspertyzą poprzez komentarze, artykuły eksperckie i własne raporty (tzw. thought leadership content).
- Zdobędziesz umiejętności budowania i utrzymywania relacji z mediami.
- Nauczysz się monitorować media i analizować efektywność działań media relations.
Czas szkolenia: 60 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.
Termin: 5.09.2024 (czwartek), godz. 10:00–11:30
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:
- UX i psychologia klienta – „E-commerce w Praktyce” nr 3 (22) 2023
- Budowanie marki w e-commerce + Szybkie dostawy i zwroty. Logistyka w e-commerce – „E-commerce w Praktyce” nr 1 (20) 2023
- Content marketing i copywriting w erze AI – „Marketer+” nr 6 (62) 2023
- Skuteczna i odpowiedzialna komunikacja – „Marketer+” nr 3 (59) 2023
Czego dowiesz się podczas szkolenia „Media relations e-sklepu”
- Jak definiować cele i strategie media relations dla e-sklepu.
- Jakie są techniki tworzenia i dystrybucji komunikatów prasowych.
- Jakie są metody budowania bazy kontaktów medialnych i nawiązywania relacji z dziennikarzami.
- Jakie materiały zainteresują dziennikarzy i co chętnie opublikują.
- Po jakie narzędzia do monitorowania mediów i analizowania wyników działań media relations warto sięgać
Co znajduje się w programie szkolenia „Media relations e-sklepu. Jak efektywnie komunikować się w mediach”
- Wprowadzenie do media relations w e-commerce.
- Planowanie strategii media relations i określanie celów.
- Tworzenie skutecznych komunikatów prasowych i treści thought leadership.
- Budowanie i zarządzanie bazą kontaktów medialnych.
- Sposoby kontaktu z dziennikarzami.
- Monitoring mediów i analiza efektywności działań PR.
- Sesja Q&A.
Każdy uczestnik otrzyma:
- prezentację w formie PDF,
- certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).
Dodatkowo w wersji premium:
- dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
Dodatkowo w wersji super premium:
- pakiet publikacji (dwa numery „E-commerce w Praktyce” i dwa numery „Marketera+” w PDF).
Kto skorzysta na szkoleniu o media relations e-sklepu?
- Specjaliści ds. komunikacji i public relations.
- Właściciele e-sklepów.
- Specjaliści ds. marketingu.
- Pracownicy działów PR i marketingu.
- Osoby odpowiedzialne za strategie komunikacyjne w e-commerce.
- Wszyscy zainteresowani doskonaleniem media relations w kontekście e-sklepu.
Kto prowadzi szkolenie „Media relations e-sklepu. Jak efektywnie komunikować się w mediach”
Łukasz Majewski
Trener biznesu, szkoleniowiec i niezależny konsultant z 21-letnim stażem w branży public relations i komunikacji.
Wspiera firmy i liderów biznesowych w budowaniu reputacji oraz zdobywaniu widoczności i zaufania. Ma bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, zarówno po stronie korporacyjnej, jak i agencyjnej.
Odpowiadał za PR kampanii nagradzanych m.in. statuetkami konkursów Cannes Lions, Golden Drum, Epica Awards, D&AD Impact, Innovation, KTR, Golden Arrow, IAB MIXX Awards czy Kampania Społeczna Roku.
Wykładowca akademicki i przez 10 lat opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich.
Głęboko wierzy, że relacje są fundamentem skutecznych działań public relations, a podejście human-to-human (H2H) powinno być nieodłącznym aspektem wszelkich działań komunikacyjnych.