Partner serwisu:

Szkolenie online „Marketing pokoleń w praktyce. Od baby boomers do Alf – jak dopasować strategię komunikacji do różnych grup wiekowych”

Jak mówić do Zetek? Jak oczarować millenilasów? Jak dotrzeć do Alf?

Czy wiesz, że najmłodsi przedstawiciele pokolenia baby boomers mają obecnie 59 lat, a do tej grupy należy co trzecia osoba mieszkająca w Polsce? Upewnij się, czy ze swoich targetów mediowych lub badań trackingowych nie wykluczasz konsumentów zbyt wcześnie, np. na etapie 49. roku życia. Zwłaszcza że te osoby najczęściej oglądają telewizję.

Marketer nie powinien tworzyć reklam do sobowtórów samego siebie sprzed 20 lat, ale dobrze starać się zrozumieć każde pokolenie – nie tylko z perspektywy tego, co te osoby ukształtowało w przeszłości, lecz także z uwzględnieniem ewolucji ich wartości w czasie i pod wpływem nowych bodźców społeczno-historycznych.

Tajemnice pokoleniowych niuansów podczas szkolenia pokaże dr Michał J. Lutostański.

Korzyści z udziału w szkoleniu „Marketing pokoleń w praktyce”

  • Baby boomers, X, Y (millenialsi), Zetki i Alfy – poznasz unikalne cechy, wartości i aspiracje każdego pokolenia.
  • Odkryjesz strategie komunikacyjne dostosowane do różnych pokoleń.
  • Dowiesz się, jak dopasować formę i treść przekazu do specyficznych potrzeb i oczekiwań różnych grup wiekowych.
  • Zrozumiesz kontekst pokoleniowy, dzięki czemu zbudujesz silniejsze i bardziej trwałe relacje z klientami.

Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi

Termin: 4.10.2023, godzina 10:00-12:30

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

Chcesz uzyskać dostęp do pełnego archiwum „Marketera+” i wszystkich szkoleń online? Skorzystaj z wersji prenumeraty rocznej lub półrocznej extra premium „Marketera+” z pakietem e-szkoleń. Dzięki temu otrzymasz dostęp także i do tego szkolenia.

W programie szkolenia online „Marketing pokoleń w praktyce” m.in.:

  • jak skutecznie wykorzystywać wiedzę o pokoleniach w działaniach marketingowych,
  • jak zmieniły się wartości różnych pokoleń w ciągu ostatnich 10 lat,
  • baby boomers, X, Y (millenialsi), Zetki i Alfy – unikalne cechy, wartości i aspiracje różnych grup wiekowych,
  • jak dobrze zrozumieć potrzeby swoich odbiorców,
  • jak tworzyć komunikację dopasowaną do poszczególnych grup wiekowych,
  • jak prowadzić skuteczną komunikację międzypokoleniową,
  • jak unikać nadmiernych generalizacji i stereotypów,
  • jak nie popełnić błędów irytujących grupę docelową.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF, certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).

Dodatkowo w wersji premium:

  • Dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji extra premium:

  • Pakiet publikacji (cztery numery „Marketer+” w PDF).

Kto prowadzi szkolenie „Marketing pokoleń w praktyce”

Michał Jan Lutostański

Doktor nauk społecznych. Adiunkt w Instytucie Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej, strategy business director w Kantar Polska, wiceprezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Współautor książek: „Data driven decision. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”, „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, „Modern leisure society – consumer behavior” oraz „O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu”.