

Chcesz zrozumieć, jak klienci podejmują decyzje zakupowe w e-commerce? Weź udział w szkoleniu i odkryj tajniki skutecznych strategii zbierania danych o kliencie. Dowiedz się, jak zoptymalizować ścieżki zakupowe, aby podejmować lepsze decyzje budżetowe i zwiększyć sprzedaż!
Podczas szkolenia Przemysław Durczak – team leader konsultantów ds. e-commerce w Strategic Mind – podpowie, jak analizować zachowania klientów w e-commerce i dostosowywać do nich strategię marketingowo-sprzedażową. Podzieli się z Tobą praktycznymi wskazówkami i narzędziami, które pozwolą Ci zwiększyć konwersję i sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.
Zapraszamy na 150-minutowe szkolenie online z certyfikatem, które odbędzie się 12 grudnia.
Wszystko w przystępnej formule.
Szybko. Praktycznie. Konkretnie.
Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak efektywnie prowadzić kampanie reklamowe dostosowane do indywidualnych potrzeb Twoich klientów.
Co zyskasz dzięki szkoleniu „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”
- Dowiesz się, skąd wziąć informacje o tym, w jaki sposób zachowuje się klient.
- Będziesz potrafić wykorzystać tę wiedzę w projektowaniu kampanii reklamowych.
- Nauczysz się wyznaczać cele kampanii w oparciu o lejki zakupowe i podejmować lepsze decyzje budżetowe.
Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesji pytań i odpowiedzi.
Termin: 12.12.2023, godzina 14:00-16:30.
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:
- Data-driven e-commerce – magazyn „E-commerce w Praktyce” nr 4 (23) 2023
- UX i psychologia klienta – magazyn „E-commerce w Praktyce” nr 3 (22) 2023
- Analityka e-commerce – magazyn „E-commerce w Praktyce” – nr 4 (15) 2021
- Skuteczny marketing i promocja sklepu internetowego – magazyn „E-commerce w Praktyce” nr 2 (9) 2020
W pakiecie 2 szkoleń z nagraniami znajdziesz:
- Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce (25.01.2024)
- Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce
Czego dowiesz się podczas szkolenia „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”
- skąd wziąć informacje o tym, w jaki sposób myśli klient,
- gdzie szukać danych o klientach Twojego e-commerce,
- jak podejmować właściwe decyzje budżetowe dopasowane do zachowań klientów,
- jak zarządzać wydatkami w e-commerce i podnosić rentowność sprzedaży,
- jak monitorować wydatki na marketing,
- jak wyznaczać cele kampanii reklamowych,
- kiedy kampania jest nierentowna,
- dlaczego poznanie ścieżki zakupowej klienta jest kluczowe i jakie są z tym problemy,
- kiedy trzeba pracować na lejkach, a kiedy nie jest to niezbędne.
Co znajduje się w programie szkolenia „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”
- Omówienie lejków zakupowych i najbardziej popularnych metod ich układania.
- Metody zbierania danych o klientach e-commerce.
- Wizualizacja lejka i przedstawienie go zespołowi.
- Wdrożenie lejków w codzienną pracę marketingu.
- Wyznaczanie celów dla działań marketingowych na bazie lejka.
- Wstęp do wprowadzenia zmian w sklepie internetowym z uwzględnieniem etapu lejka klienta.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:
- prezentację w formie PDF,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w wersji elektronicznej (wystawiamy na życzenie).
Dodatkowo w wersji premium:
- dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
Dodatkowo w wersji super premium:
- pakiet publikacji (cztery numery „Marketera+” w formacie PDF).
Dla kogo jest szkolenie „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”
Szkolenie jest skierowane do właścicieli sklepów internetowych, menedżerów ds. marketingu, specjalistów ds. e-commerce oraz wszystkich, którzy chcą zrozumieć i zoptymalizować procesy zakupowe w swoim e-sklepie.
Kto prowadzi szkolenie „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”
Przemysław Durczak
Team leader konsultantów ds. e-commerce w Strategic Mind. Związany z marketingiem internetowym od 2003 r.