Szkolenie online „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”

Chcesz zrozumieć, jak klienci podejmują decyzje zakupowe w e-commerce? Weź udział w szkoleniu i odkryj tajniki skutecznych strategii zbierania danych o kliencie. Dowiedz się, jak zoptymalizować ścieżki zakupowe, aby podejmować lepsze decyzje budżetowe i zwiększyć sprzedaż!

Podczas szkolenia Przemysław Durczak – team leader konsultantów ds. e-commerce w Strategic Mind – podpowie, jak analizować zachowania klientów w e-commerce i dostosowywać do nich strategię marketingowo-sprzedażową. Podzieli się z Tobą praktycznymi wskazówkami i narzędziami, które pozwolą Ci zwiększyć konwersję i sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.

Zapraszamy na 150-minutowe szkolenie online z certyfikatem, które odbędzie się 12 grudnia.

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak efektywnie prowadzić kampanie reklamowe dostosowane do indywidualnych potrzeb Twoich klientów.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”

  • Dowiesz się, skąd wziąć informacje o tym, w jaki sposób zachowuje się klient.
  • Będziesz potrafić wykorzystać tę wiedzę w projektowaniu kampanii reklamowych.
  • Nauczysz się wyznaczać cele kampanii w oparciu o lejki zakupowe i podejmować lepsze decyzje budżetowe.

Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 12.12.2023, godzina 14:00-16:30.

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

W pakiecie 2 szkoleń z nagraniami znajdziesz:

  • Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce (25.01.2024)
  • Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”

  • skąd wziąć informacje o tym, w jaki sposób myśli klient,
  • gdzie szukać danych o klientach Twojego e-commerce,
  • jak podejmować właściwe decyzje budżetowe dopasowane do zachowań klientów,
  • jak zarządzać wydatkami w e-commerce i podnosić rentowność sprzedaży,
  • jak monitorować wydatki na marketing,
  • jak wyznaczać cele kampanii reklamowych,
  • kiedy kampania jest nierentowna,
  • dlaczego poznanie ścieżki zakupowej klienta jest kluczowe i jakie są z tym problemy,
  • kiedy trzeba pracować na lejkach, a kiedy nie jest to niezbędne.

Co znajduje się w programie szkolenia „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”

  1. Omówienie lejków zakupowych i najbardziej popularnych metod ich układania. 
  2. Metody zbierania danych o klientach e-commerce.
  3. Wizualizacja lejka i przedstawienie go zespołowi.
  4. Wdrożenie lejków w codzienną pracę marketingu.
  5. Wyznaczanie celów dla działań marketingowych na bazie lejka.
  6. Wstęp do wprowadzenia zmian w sklepie internetowym z uwzględnieniem etapu lejka klienta.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w wersji elektronicznej (wystawiamy na życzenie).

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (cztery numery „Marketera+” w formacie PDF).

Dla kogo jest szkolenie „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”

Szkolenie jest skierowane do właścicieli sklepów internetowych, menedżerów ds. marketingu, specjalistów ds. e-commerce oraz wszystkich, którzy chcą zrozumieć i zoptymalizować procesy zakupowe w swoim e-sklepie.

Kto prowadzi szkolenie „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”

Przemysław Durczak

Team leader konsultantów ds. e-commerce w Strategic Mind. Związany z marketingiem internetowym od 2003 r.