Jest jedna rzecz, która potwierdza się w przypadku każdego e-commerce: wszyscy klienci uwielbiają promocje. Jednak czy każdy sklep internetowy przygotowuje je dobrze?
Wybór odpowiedniej strategii cenowej to jedna z kluczowych decyzji w sklepie internetowym. Zbyt wysoka marża może odstraszyć klienta, natomiast zbyt niska przyczyni się do szybkiego upadku biznesu. Ustalanie optymalnej ceny produktów to sztuka, wymagająca dobrej znajomości rynku, trendów i umiejętności „wstrzelenia się” w odpowiednią niszę. Jak robić to dobrze?
Jak z głową stosować akcje promocyjne, aby zwiększyć sprzedaż i nie stracić marży oraz klientów kupujących w pierwszej cenie? Wskazówkami podzieli się podczas szkolenia „Jak zaplanować spójną politykę cenową i rabatową w e-commerce” Katarzyna Bronowska, regionalny e-commerce manager w firmie Papyrus, gdzie odpowiada za digitalizację sprzedaży w Europie Południowo-Wschodniej. Z rynkiem związana od 2013 r., tworzyła m.in. LeifheitSklep.pl oraz kilkadziesiąt mniejszych projektów.
Długość szkolenia: 120 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 19 maja 2022 r., godzina 10:00-12:30
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W programie m.in.:
- jak ustalać ceny w e-sklepie i z jakich narzędzi korzystać,
- jak często modyfikować ceny,
- jak podejść do kategoryzacji produktów, aby była ona skuteczna,
- jak dbać o spójną politykę cenową i rabatową w różnych kanałach sprzedaży,
- na jakie pytania warto odpowiedzieć przy opracowywaniu polityki rabatowej,
- jakie wskaźniki i dane brać pod uwagę przy planowaniu polityki cenowej i promocji,
- jak często organizować promocje i jak wysokie rabaty ustalać,
- jak monitorować i reagować na działania promocyjne konkurencji,
- sprawdzone sposoby obrony marży i zwiększania wartości koszyka zakupowego,
- czy tylko cena ma znaczenie,
- FAQ.
Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:
- jak zaplanować spójną politykę cenową i rabatową w e-commerce,
- jak oferować w internecie „ten sam” produkt co konkurencja z wyższą marżą i być atrakcyjnym cenowo,
- jak z głową stosować akcje promocyjne i kody rabatowe, aby zwiększyć sprzedaż i nie stracić marży oraz klientów kupujących w pierwszej cenie,
- jakie rozwiązania pozwolą Ci uniknąć wojny cenowej i zwiększyć sprzedaż,
- jakie techniki sprzedaży i obrony marży stosują marki, które w swojej strategii cenowej nie uwzględniają promocji.
Prowadząca
Katarzyna Bronowska
Regionalny e-commerce manager w firmie Papyrus, gdzie odpowiada za digitalizację sprzedaży w Europie Południowo-Wschodniej. Z rynkiem związana od 2013 r., tworzyła m.in. LeifheitSklep.pl oraz kilkadziesiąt mniejszych projektów. Chętnie edukuje oraz wspiera start-upy w ich pierwszych krokach w internecie. Członkini Digital Experts Club.
Więcej informacji znajdziesz na stronie szkolenia.