Szkolenie online: Jak zaplanować premierę produktów i napędzać ruch oraz sprzedaż w e-sklepie

Odkryłeś ciekawy trend? Chcesz wprowadzić do e-sklepu produkt, który się w niego wpisuje? Sprawdź, jakie działania prowadzić, żeby napędzić ruch organiczny i zwiększyć sprzedaż.

Podczas szkolenia Michał Barczyk i Piotr Kaleta z x-komu pokażą krok po kroku:

  • jak odkrywać trendy pojawiające się w branży,
  • co robić, żeby dopasować swoje treści i zasoby do zainteresowań oraz intencji klientów,
  • jak ułatwić algorytmom Google’a przeszukiwanie sklepu pod kątem trendujących fraz.

26 lipca poznasz sprawdzony wielokrotnie schemat, z którego zespół x-komu wielokrotnie korzystał i nadal korzysta. Dowiedz się, jak krok po kroku planować premiery produktów i za pomocą wydarzeń napędzać ruch oraz sprzedaż w e-sklepie. Szkolenie „Jak zaplanować premierę produktów i za pomocą wydarzeń napędzać ruch oraz sprzedaż w e-sklepie” poprowadzą Michał Barczyk i Piotr Kaleta.

Długość szkolenia: 90 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi

Termin: 26 lipca 2022 r., godzina 10:00-12:00

Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W programie:

  • jak z wyprzedzeniem wyszukiwać trendy mające potencjał sprzedażowy dla e-sklepu,
  • jak zbudować autorytet domeny w odniesieniu do wybranej frazy,
  • jak zwiększyć ruch organiczny w określonej kategorii,
  • jak wypromować karty produktowe w witrynach SERP,
  • jak połączyć działania organiczne z płatnymi,
  • jak komunikować nowe produkty w sklepie – jak zwiększyć świadomość klientów co do określonych produktów w sklepie internetowym,
  • jak zadbać o link building – jak ułożyć strukturę linków zewnętrznych i wewnętrznych, żeby korzystać z nich także w przyszłości,
  • jak na bieżąco mierzyć efektywność działań i je optymalizować.

Dowiesz się:

  • jak w e-commerce wykorzystać synergię trendu, sentymentu oraz działań prowadzonych w ramach real-time marketingu (RTM) i event-based marketingu (EBM),
  • jakich narzędzi używać, żeby dostosować się treściami i zasobami do intencji klientów,
  • jak określić zakres prac i stworzyć precyzyjny harmonogram działań,
  • jak ułożyć komunikację, aby pełnymi garściami czerpać z ruchu generowanego przez wydarzenia w branży,
  • jak marketingowo przygotować się do piku sprzedażowego.

Prowadzący

Michał Barczyk

Niezależny specjalista SEO o międzynarodowym doświadczeniu. Od 2006 r. bada, obserwuje i testuje rozwój algorytmiki wyszukiwarek internetowych. Performance & B2B Marketing Manager w grupie x-kom. Prowadzi własną agencję MediaWIN, która specjalizuje się w realizowaniu celów biznesowych oraz maksymalizacji sprzedaży przy wykorzystaniu kanałów internetowych. Po godzinach sportowiec z pasją, miłośnik piw regionalnych.

Piotr Kaleta

Z copywritingiem i content marketingiem związany od 2011 r. Obecnie senior SEO copywriter w x-komie, redaktor portalu Geex oraz autor książki „SEOrigami – sztuka pisania unikatowego”.

Poza treściami seo friendly (poradniki, opisy produktów i kategorii) pisze też scenariusze filmów promocyjnych. Specjalizuje się ponadto w copy unikalnym dla sprzedażowych landing page, szczególnie tych o długiej żywotności, mających zbierać ruch w długiej perspektywie czasu. A skoro landing sprzedaje produkty, to dla nich samych robi opisy unikatowe, królujące potem nie tylko w TOP10 Google, ale i w TOP3. Dzięki opisom pozycjonującym produkty zdobył dla x-komu nagrodę semKRK awards (kampania „Ruch napędzany wydarzeniami”).

Po godzinach trener SEO & contentu. Uczy dobrych praktyk SEO, szkoli ludzi z zasad seo friendly. Prywatnie miłośnik fantasy oraz science fiction autorstwa Tolkiena, Pratchetta i Lema.

Więcej informacji znajdziesz na stronie szkolenia.