

Co nowego przyciąga klientów do zakupów online w 2024 r., a co się nie zmieniło? Jakie są najgorętsze trendy w e-commerce, które mogą przynieść korzyści Twojemu biznesowi? Jakie innowacje warto wprowadzić w sklepie internetowym już dziś?
Odpowiedzi na te i inne pytania odkryjesz podczas szkolenia online, które poprowadzi Katarzyna Bronowska. Zanurz się w świecie nowoczesnego e-commerce, bądź na bieżąco z trendami i dowiedz się, jak mądrze wykorzystać nowe możliwości, aby rozwinąć Twój sklep internetowy.
Podczas szkolenia Katarzyna Bronowska – e-commerce managerka i ekspertka z zakresu marketingu online – opowie, jak zmienia się podejście konsumentów do zakupów przez internet. Podzieli się z Tobą praktycznymi wskazówkami i narzędziami, które pozwolą Ci sprostać oczekiwaniom klientów i zwiększyć sprzedaż.
Zapraszamy na 120-minutowe praktyczne szkolenie online z certyfikatem, które odbędzie się 13 lutego (wtorek, godz. 14:00).
Wszystko w przystępnej formule.
Szybko. Praktycznie. Konkretnie.
Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak być zawsze na bieżąco w trudnym świecie e-commerce!
Co zyskasz dzięki szkoleniu „Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku? Trendy, wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów”
- Zrozumiesz lepiej potrzeby klientów w nadchodzących miesiącach.
- Poznasz najciekawsze trendy i wyzwania w 2024 r.
- Dowiesz się, jak mądrze dobierać nowe narzędzia i dzięki nim skalować biznes.
- Zapoznasz się z niszowymi pomysłami, które mogą odnieść sukces.
Czas szkolenia: 90 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi
Termin: 13.02.2024 (wtorek), godz. 14:00
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:
- Data-driven e-commerce – Magazyn „E-commerce w Praktyce” nr 4 (23) 2023
- UX i psychologia klienta – „E-commerce w Praktyce” nr 3 (22) 2023
- Strategia cross-border. Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zagraniczną – „E-commerce w Praktyce” nr 2 (21) 2023
- Strategie cenowe i techniki obrony ceny – „Marketer+” nr 4 (60) 2023
Czego dowiesz się podczas szkolenia „Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku? Trendy, wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów”
- Jak prowadzić nowoczesny e-commerce, sprostać oczekiwaniom klientów, nie dać się konkurencji… i nie zwariować.
- Gdzie szukać informacji o trendach i nowościach.
- Kiedy warto wprowadzać zmiany w swoim sklepie.
- Do czego wykorzystać nowe technologie i o czym pamiętać przy ich wdrażaniu.
- Dlaczego nie warto ślepo gonić za trendami.
Co znajduje się w programie szkolenia „Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku?”
- Jak zmieniło się podejście klientów do zakupów online?
- Jakie trendy będą się rozwijać w 2024 r.?
- AR i VR
- hiperpersonalizacja i customizacja
- multiexperience oraz total experience
- zrównoważony rozwój
- i inne
- Czy warto śledzić trendy i wdrażać je w swoich sklepach?
- Co pozostanie niezmienne?
- Jak mądrze wykorzystać nowe możliwości do rozwoju biznesu?
Każdy uczestnik otrzyma:
- prezentację w formie PDF,
- certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu),
- listę raportów i materiałów, które pozwolą mocniej zgłębić temat.
Dodatkowo w wersji premium:
- dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
Dodatkowo w wersji super premium:
- pakiet publikacji (trzy numery „E-commerce w Praktyce” i jeden numer „Marketera+” w PDF).
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie „Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku? Trendy, wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów”
Szkolenie polecamy:
- właścicielom sklepów internetowych,
- menedżerom i specjalistom e-commerce,
- wszystkim osobom zainteresowanym tematyką digital oraz sprzedażą online.
Kto prowadzi szkolenie „Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku?”
Katarzyna Bronowska
Digital expert oraz regionalny e-commerce manager w firmie Papyrus, gdzie odpowiada za globalne działania z zakresu marketingu online oraz cyfryzację sprzedaży w Europie Centralnej. Z digitalem związana od 2013 r., a liczbę projektów z różnych branż może liczyć w dziesiątkach. Chętnie edukuje oraz wspiera firmy w zakresie strategii, marketingu oraz e-commerce. Członkini Digital Experts Club.