Szkolenie online „Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 r.? Trendy, wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów”

Co nowego przyciąga klientów do zakupów online w 2024 r., a co się nie zmieniło? Jakie są najgorętsze trendy w e-commerce, które mogą przynieść korzyści Twojemu biznesowi? Jakie innowacje warto wprowadzić w sklepie internetowym już dziś?

Odpowiedzi na te i inne pytania odkryjesz podczas szkolenia online, które poprowadzi Katarzyna Bronowska. Zanurz się w świecie nowoczesnego e-commerce, bądź na bieżąco z trendami i dowiedz się, jak mądrze wykorzystać nowe możliwości, aby rozwinąć Twój sklep internetowy.

Podczas szkolenia Katarzyna Bronowska – e-commerce managerka i ekspertka z zakresu marketingu online – opowie, jak zmienia się podejście konsumentów do zakupów przez internet. Podzieli się z Tobą praktycznymi wskazówkami i narzędziami, które pozwolą Ci sprostać oczekiwaniom klientów i zwiększyć sprzedaż.

Zapraszamy na 120-minutowe praktyczne szkolenie online z certyfikatem, które odbędzie się 13 lutego (wtorek, godz. 14:00).

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak być zawsze na bieżąco w trudnym świecie e-commerce!

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku? Trendy, wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów”

  • Zrozumiesz lepiej potrzeby klientów w nadchodzących miesiącach.
  • Poznasz najciekawsze trendy i wyzwania w 2024 r.
  • Dowiesz się, jak mądrze dobierać nowe narzędzia i dzięki nim skalować biznes.
  • Zapoznasz się z niszowymi pomysłami, które mogą odnieść sukces.

Czas szkolenia: 90 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi

Termin: 13.02.2024 (wtorek), godz. 14:00

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku? Trendy, wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów”

  • Jak prowadzić nowoczesny e-commerce, sprostać oczekiwaniom klientów, nie dać się konkurencji… i nie zwariować.
  • Gdzie szukać informacji o trendach i nowościach. 
  • Kiedy warto wprowadzać zmiany w swoim sklepie.
  • Do czego wykorzystać nowe technologie i o czym pamiętać przy ich wdrażaniu. 
  • Dlaczego nie warto ślepo gonić za trendami. 

Co znajduje się w programie szkolenia „Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku?”

  • Jak zmieniło się podejście klientów do zakupów online?
  • Jakie trendy będą się rozwijać w 2024 r.? 
    • AR i VR
    • hiperpersonalizacja i customizacja
    • multiexperience oraz total experience
    • zrównoważony rozwój
    • i inne 
  • Czy warto śledzić trendy i wdrażać je w swoich sklepach?
  • Co pozostanie niezmienne?
  • Jak mądrze wykorzystać nowe możliwości do rozwoju biznesu?

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu),
  • listę raportów i materiałów, które pozwolą mocniej zgłębić temat.

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (trzy numery „E-commerce w Praktyce” i jeden numer „Marketera+” w PDF).

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie „Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku? Trendy, wyzwania i rozwiązania dla e-sklepów”

Szkolenie polecamy:

  • właścicielom sklepów internetowych, 
  • menedżerom i specjalistom e-commerce,
  • wszystkim osobom zainteresowanym tematyką digital oraz sprzedażą online. 

Kto prowadzi szkolenie „Jak wygrać bitwę o klienta w 2024 roku?”

Katarzyna Bronowska

Digital expert oraz regionalny e-commerce manager w firmie Papyrus, gdzie odpowiada za globalne działania z zakresu marketingu online oraz cyfryzację sprzedaży w Europie Centralnej. Z digitalem związana od 2013 r., a liczbę projektów z różnych branż może liczyć w dziesiątkach. Chętnie edukuje oraz wspiera firmy w zakresie strategii, marketingu oraz e-commerce. Członkini Digital Experts Club.