W czasach zawirowań gospodarczych i spowolnienia dynamiki rozwoju e-commerce w Polsce warto szukać dywersyfikacji źródeł dochodów. Świetnym sposobem na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie stabilności e-biznesu jest ekspansja międzynarodowa.
Osoby zarządzające sklepami internetowymi często spontanicznie podejmują decyzję o rozpoczęciu sprzedaży na nowym rynku, bazując na swoich dotychczasowych doświadczeniach, obserwacjach czy intuicji. Niestety, bardzo łatwo można popełnić błąd, który sprawi, że marzenia o ekspansji zagranicznej szybko przeistoczą się w problemy.
Ekspansja powinna być poprzedzona dokładną analizą wybranego rynku i odpowiednim przygotowaniem biznesu.
Jak skutecznie rozpocząć sprzedaż online na rynkach zagranicznych już 15 czerwca podpowie Konrad Zach, ekspert e-commerce z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowie oraz rozwoju internetowych kanałów sprzedaży B2B, B2C i marketplace w Polsce, krajach Unii Europejskiej i Azji.
Podczas szkolenia „Jak skutecznie rozpocząć sprzedaż online na rynkach zagranicznych” dowiesz się:
- jakie analizy rynku przeprowadzić, żeby podjąć świadome decyzje biznesowe o ekspansji zagranicznej,
- jak przygotować swój e-commerce do sprzedaży cross-border,
- jak dobrać kluczowych partnerów biznesowych.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
Chcesz uzyskać dostęp do nagrania z tego szkolenia, wszystkich szkoleń z archiwum „EwP”, a także kilkunastu nowych szkoleń o e-commerce w ciągu roku? Już dziś skorzystaj z wersji prenumeraty rocznej lub półrocznej extra premium „E-commerce w Praktyce” z pakietem e-szkoleń i pełnym dostępem do archiwum. Dzięki temu otrzymasz dostęp do ogromnej bazy wiedzy o e-handlu.
Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 15.06.2023, godzina 10:00
Forma szkolenia: online „na żywo”
Plan szkolenia online „Jak skutecznie rozpocząć sprzedaż online na rynkach zagranicznych”:
- Potencjał globalnego e-commerce – szybkie wprowadzenie.
- Analiza rynków – źródła rzetelnych informacji i inspiracji.
- Biznesowa checklista – jak przygotować swój e-commerce do sprzedaży zagranicznej.
- Kluczowi partnerzy – jak skutecznie wybrać kluczowych partnerów (technologia, prawo, logistyka, firmy wspierające sprzedaż na marketplace’ach).
- Q&A.
Każdy uczestnik otrzyma:
- prezentację w formie PDF,
- certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).
Dodatkowo w wersji premium:
- Dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
Dodatkowo w wersji super premium:
- Pakiet publikacji z darmową dostawą.
Kto prowadzi szkolenie online „Jak skutecznie rozpocząć sprzedaż online na rynkach zagranicznych”:
Konrad Zach
Founder & CEO thinkhub.pl.
Ekspert e-commerce z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowie oraz rozwoju internetowych kanałów sprzedaży B2B, B2C i marketplace w Polsce, krajach Unii Europejskiej i Azji. Założyciel firmy consultingowej thinkHUB, mentor startupów z branży digital, wykładowca przedmiotów związanych z cyfrową transformacją na Akademii Leona Koźmińskiego.