Partner serwisu:

Szkolenie online „Google Analytics 4 dla marketerów”

„Gdzie to jest w GA4?”? Udało Ci się już przestawić na analitykę w Google Analytics 4? Bez problemu znajdujesz wszystkie potrzebne do prowadzenia działań marketingowych dane i informacje? Wiesz, jakie raporty tworzyć i na jakie dane patrzeć, aby wyciągnąć z nich właściwie wnioski przydatne w weryfikowaniu i optymalizowaniu działań marketingowych?

Google Analytics 4 to nie tylko nowy interfejs. To zupełnie nowe spojrzenie na pomiar i analizę danych.

Już 31 lipca Krzysztof Marzec podczas szkolenia „Google Analytics 4 dla marketerów” pokaże m.in. raporty, dzięki którym właściwie ocenisz i poprawisz skuteczność swoich działań marketingowych.

Wszystko w formule warsztatowej. Szybko. Praktycznie. Konkretnie. Przystępnie.

Weź udział w szkoleniu, uporządkuj swoją wiedzę, odkryj możliwości GA4 dla marketerów i podejmuj decyzje oparte o dane, co zwiększy skuteczność Twoich działań.

Podczas szkolenia online „Google Analytics 4 dla marketerów” dowiesz się m.in.:

  • dlaczego podczas konfiguracji tak istotne jest zmienienie domyślnego okresu przechowywania danych (2 miesiące) na maksymalny (14 mc), żeby móc analizować pełne dane dotyczące ruchu z kampanii,
  • dlaczego warto aktywować opcję Google Signals i jak zbierać informacje o użytkownikach, którzy nie zgodzili się na użycie ciasteczek,
  • jak prawidłowo konfigurować nazwy zdarzeń i ich parametry, żeby generować w raportach jasne i przejrzyste dane, których potrzebujesz do prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych.

Google Analytics 4 to nie tylko nowy interfejs. To zupełnie nowe spojrzenie na pomiar i analizę danych.

Uporządkuj swoją wiedzę oraz odkryj możliwości GA4 dla marketerów!

Na początku szkolenia Krzysztof Marzec zaprezentuje podstawy, które ułatwią zrozumienie nowego narzędzia. Na konkretnych przykładach stron i zastosowań w kampaniach marketingowych przekonasz się, że dobra analityka to podstawa skutecznych działań marketingowych.

Następnie poznasz definicje najważniejszych metryk oraz to, co się zmieniło w Analytics na przykładzie konta demo oraz konkretnych raportów.

Przy prowadzeniu kampanii i w analizie danych znajomość definicji poszczególnych kanałów ruchu to podstawa. W GA4 odświeżono domyślne grupy kanałów. W związku z tym warto się zapoznać z nowymi definicjami.

Korzystając z zakładki eksploracja Krzysztof Marzec utworzy kilka raportów przydatnych dla marketerów, dzięki którym właściwie ocenisz i poprawisz skuteczność swoich działań marketingowych.

Aby posiadać dane w raportach warto dostosować narzędzie pod siebie, dlatego prowadzący opowie o tym, co należy zmienić w konfiguracji wstępnej (np. zmienić okres domyślny przechowywania danych na maksymalny).

Wszystko w formule warsztatowej. Szybko. Praktycznie. Konkretnie. Przystępnie.

Weź udział w szkoleniu, uporządkuj swoją wiedzę, odkryj możliwości GA4 dla marketerów i podejmuj decyzje oparte o dane, co zwiększy skuteczność Twoich działań.

Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi

Termin: 31.07.2023, godzina 10:00

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (dostawa kurierem gratis!) znajdziesz:

Chcesz uzyskać dostęp do pełnego archiwum „Marketera+” i wszystkich szkoleń online? Skorzystaj z wersji prenumeraty rocznej lub półrocznej extra premium „Marketera+” z pakietem e-szkoleń. Dzięki temu otrzymasz dostęp także i do tego szkolenia.

W programie szkolenia online „Google Analytics 4 dla marketerów”:

  • Wstęp do analityki, cele i możliwości, KPI w biznesie.
  • Omówienie interfejsu GA4 i jego funkcji.
  • Raportowanie: rozwinięcie pojęć analizy jakości ruchu.
  • Praca z raportami na żywo w oparciu o konto demonstracyjne.
  • Dostosowywanie i tworzenie własnych raportów.
  • Dodatkowe opcje konfiguracji.
  • Przykłady raportów stosowanych w praktyce.
  • Alternatywa dla GA4 z szerszymi możliwościami analizy zachowania użytkowników.
  • FAQ

Szkolenie przeznaczone jest dla marketerów, dlatego nie będziemy marnować Twojego czasu na techniczne detale wdrożenia, które pewnie jest już za Tobą.

Ale spokojnie, dodatkowo po szkoleniu otrzymasz dostęp do nagrania pokazującego wdrożenie GA4 w środowisku WordPress oraz testowym (w tym dostęp do środowiska testowego) oraz sposób weryfikacji poprawności tego wdrożenia.

Pozwoli to skupić się podczas szkolenia na najważniejszych elementach!

UTM nie zmieniają się w GA4 – dlatego w ramach materiałów dodatkowych otrzymasz również dostęp do bardzo szerokiego omówienia parametrów UTM, o których Krzysztof Marzec będzie też wspominał na samym szkoleniu.

Weź udział w szkoleniu, uporządkuj swoją wiedzę, odkryj możliwości GA4 dla marketerów i podejmuj decyzje oparte o dane, co zwiększy skuteczność Twoich działań.

Materiały dodatkowe:

  • dostęp do nagrania pokazującego wdrożenie GA4 w środowisku WordPress oraz testowym (w tym dostęp do środowiska testowego) oraz sposób weryfikacji poprawności tego wdrożenia,
  • dostęp do bardzo szerokiego omówienia parametrów UTM.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji z darmową dostawą kurierem gratis.

Kto skorzysta z udziału w szkoleniu online „Google Analytics 4 dla marketerów”

Szkolenie podstawowe z elementami średnio zaawansowanymi. Dla osób, które chcą lepiej zrozumieć GA4 i prowadzić skuteczne działania marketingowe.

Kto prowadzi szkolenie online „Google Analytics 4 dla marketerów”

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec DevaGroup

CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star.

Praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google’a. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM.

Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.

Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów online. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera.