Szkolenie online: Google Ads dla e-commerce w 2022 roku. Najważniejsze zmiany i sprawdzone strategie rozwoju kampanii

2022 r. przynosi sporo usprawnień i zmian w Google Ads. Filip Biszczak przedstawi je podczas szkolenia „Google Ads dla e-commerce w 2022 roku. Najważniejsze zmiany i sprawdzone strategie rozwoju kampanii” i podpowie, jak się do nich dopasować, żeby w pełni wykorzystać możliwości ekosystemu w zależności od branży, celów, wielkości budżetu i potrzeb firmy.

Dowiesz się, jakie błędy w kampaniach Google Ads popełniane są najczęściej, co robić, żeby ich unikać i uzyskiwać, jak najlepsze efekty działań. Poznasz różne typy kampanii oraz przykłady skutecznych działań dla e-commerce różnej wielkości z różnych branż przy różnej wielkości budżetu.

Przekonasz się, jak w praktyce można wykorzystać standardowe kampanie shoppingowe, a kiedy zdecydować się na kampanie Performance Max. Dowiesz się, jak budować strukturę kampanii „searchowych” w oparciu o lejek sprzedażowy i jak dostosowywać do nich cele. A w końcu, jak planować ścieżkę zakupową Twojego klienta i prowadzić go za rękę przy pomocy kampanii świadomościowych na YouTubie lub w sieci GDN.

Czas: 120 minut + 30 minut na Q&A
Termin: 12.04.2022 godz. 10:00
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant premium z dostępem do nagrania.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Co się zmieniło i zmieni w Google Ads, i jak dopasować się do tych zmian.
  • Jakie potrzeby i cele spełniają poszczególne typy kampanii.
  • Jakie są plusy i minusy poszczególnych struktur konta Google Ads i strategii ustalania stawek.
  • W jakim momencie jesteś gotowy na rozszerzenie działań o kampanie eksportowe i jakie przyjąć KPI.

Prowadzący

Filip Biszczak

Google Ads Team Manager, w Sempai od 2015 roku. Odpowiada za planowanie strategii i obsługę kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji. W swoim portfolio ma takie brandy jak: Showroom, DeeZee.pl, TXM, Prezent marzeń.

W międzynarodowym konkursie Google AdWords Premier Partners Awards w regionie EMEA 2017 case studies jego kampanii otrzymały nominacje do głównej nagrody w 3 kategoriach: Search Innovation, Mobile Innovation oraz Growing Businesses Online. Nominowany w GPPA EMEA także w 2019 roku z kampanią dla Showroom.pl. Kampanie prowadzone przez Filipa były nagradzane w konkursie semKRK w 2020 i 2021 roku oraz nominowane do European Search Awards.

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.