Szkolenie online „GA4 dla e-commerce. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty”

Jak zrozumieć i wykorzystać kluczowe dane z Google Analytics 4? W jaki sposób czytelnie je wizualizować, aby nie spędzać długich godzin na analizie? Jak zwiększyć trafność swoich decyzji dotyczących prowadzenia e-commerce?

Wszystkiego, czego potrzebujesz wiedzieć o Google Analytics 4, aby sprawnie prowadzić sklep internetowy, nauczy Cię Krzysztof Marzec – CEO DevaGroup, praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i sprawdź, jak szybko pozyskiwać informacje kluczowe dla rozwoju Twojej firmy.

Chcesz przeniknąć do głębi danych swojego sklepu internetowego i odkryć, co naprawdę napędza Twoje konwersje? Szukasz sposobu, aby nie tylko zbierać dane, lecz także przekształcać je w strategiczne decyzje, które zwiększą Twoje przychody? Nasze szkolenie online „GA4 dla e-commerce. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty” jest właśnie dla Ciebie!

Szkolenie poprowadzi Krzysztof Marzec – CEO DevaGroup, praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics.

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Już 3.07.2024 (środa) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i zmaksymalizuj efekty swoich działań w prowadzeniu e-commerce.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „GA4 dla e-commerce. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty”

  • Poznasz możliwości GA4 w kontekście prowadzenia e-commerce.
  • Nauczysz się sprawnie zbierać dane potrzebne do poprawy efektywności swoich działań.
  • Zapoznasz się z zasadami działania GA4, aby szybko się w nim poruszać.
  • Rozwiniesz umiejętność budowania raportów za pomocą Looker Studio, aby uniknąć konieczności szukania danych w GA4.
  • Poznasz sposoby pomiaru zaangażowania swoich odbiorców.
  • Otrzymasz konkretne, praktyczne wskazówki i przykłady zastosowania wiedzy w praktyce.
  • Zrozumiesz, jak najlepiej wykorzystać GA4 do swoich celów.

Czas szkolenia: 120 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 3.07.2024 (środa) godz. 10:00–12:30

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

Czego dowiesz się podczas szkolenia „GA4 dla e-commerce”

  • Nauczysz się poruszać po pulpitach nawigacyjnych, raportach i kluczowych danych w GA4.
  • Zrozumiesz kluczowe metryki i wymiary, np. pozyskiwanie użytkowników, zachowanie, zaangażowanie, konwersję i niestandardowe metryki.
  • Poznasz techniki wizualizacji danych, aby skutecznie prezentować spostrzeżenia za pomocą wykresów i diagramów.
  • Nauczysz się edytować i dostosowywać raporty pod własne potrzeby – od zmiany nazw w menu po eksplorację, czyli w pełni konfigurowalne raporty własne.
  • Odkryjesz, jak korzystać z danych potrzebnych do podejmowania świadomych decyzji marketingowych.

Co znajduje się w programie szkolenia „GA4 dla e-commerce. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty”

  1. Wstęp do analityki, cele i możliwości, KPI w biznesie.
  2. Omówienie interfejsu GA4 i jego funkcji.
  3. Raportowanie: rozwinięcie pojęć analizy jakości ruchu.
  4. Praca z raportami na żywo z wykorzystaniem konta demonstracyjnego.
  5. Dostosowywanie i tworzenie własnych raportów.
  6. Dodatkowe opcje konfiguracji.
  7. Przykłady raportów stosowanych w praktyce.
  8. Alternatywa dla GA4 z szerszymi możliwościami analizy zachowania użytkowników.
  9. FAQ.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu),
  • nagranie instruktażowe, jak działają UTM,
  • nagranie instruktażowe, jak wdrożyć śledzenie w WordPressie.

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (dwa numery „E-commerce w Praktyce” i dwa numery „Marketera+” w PDF).

Kto skorzysta na szkoleniu o GA4 dla e-commerce?

  • Pracownicy e-commerce, którzy zajmują się optymalizacją działania sklepu oraz marketingiem.
  • Właściciele e-commerce, którzy chcą usprawnić swoje działania.
  • Osoby zainteresowane karierą w e-commerce lub analizą danych.

Kto prowadzi szkolenie „GA4 dla e-commerce. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty”

Krzysztof Marzec

 

CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star.

Praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics. Szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google’a. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pomysłodawca i organizator semKRK, skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM.

Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.

Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów online. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera.