Partner serwisu:

Szkolenie online: Firma na LinkedInie. Jak prowadzić stronę firmy, żeby budować spójny wizerunek marki i wspierać sprzedaż

2022 r. na LinkedInie przynosi sporo usprawnień i zmian. Adrian Gamoń przedstawi je podczas szkolenia „Firma na LinkedInie” i opowie, jak w pełni wykorzystać możliwości serwisu. Dowiesz się, jak krok po kroku tworzyć stronę firmową, która stanie się wizytówką marki, pomoże w promocji Twoich produktów (lub usług), pozyskaniu klientów i pracowników. Szkolenie pomoże Ci mądrze zaplanować obecność firmy lub marki na LinkedInie.

Czas szkolenia: 90 min + 30 min sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 29.03.2022 godz. 10:00
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant premium z dostępem do nagrania.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • od czego zależy sukces działań firmowych na LinkedInie,
  • jak krok po kroku stworzyć atrakcyjną stronę firmową,
  • jakich błędów unikać prowadząc stronę firmową,
  • jak zwiększyć liczbę obserwujących stronę firmową,
  • jak działa algorytm na LinkedInie oraz jak tworzyć angażujące treści i zwiększać zasięgi organiczne,
  • jakie treści i kiedy publikować,
  • jak angażować pracowników firmy w komunikację na LinkedInie.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób pracujących w działach sprzedaży i rozwoju, marketingu, HR i EB,
  • przedsiębiorców, prezesów, członków zarządu i właścicieli firm,
  • niezależnych specjalistów i freelancerów,
  • wszystkich osób chcących budować marki firm na LinkedInie.

Prowadzący

Adrian Gamoń (www.adriangamon.com)

Strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie oraz wspiera firmy w procesach zmian.

Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Accenture, ING Bank Śląski, RMF MAXXX, Empik, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing”.

Autor wielu publikacji marketingowych i prelegent prestiżowych konferencji branżowych. Wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2022 roku”.

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.