Partner serwisu:

Szkolenie online „ Cyberbezpieczeństwo w marketingu. Jak chronić się przed atakami i wyciekiem danych”

Każdy wie, że gdy wsiada się do auta, trzeba zapiąć pasy bezpieczeństwa. Ale czy umiesz poprawnie i bezpiecznie założyć konto na Instagramie i Facebooku? Wiesz, jakie hasło powinna mieć Twoja skrzynka pocztowa? Jak zabezpieczyć się przed wyciekiem danych firmowych?

Według badań przeprowadzonych na Clark School Uniwersytetu Maryland do cyberataku dochodzi średnio co 30 sekund, a około 43% z nich jest wycelowanych w małe i średnie przedsiębiorstwa oraz osoby prywatne – w tym marketerów. Tak, niestety średnio co minutę ofiarami ataku zostaje taka osoba jak Ty.

Dla cyberprzestępcy ofiara nie ma znaczenia. Liczy się kradzież danych, konta, poczty, zdjęć – wszystkiego, co masz w cyfrowym świecie. Słyszałeś o wycieku danych z Morele.net czy ALAB-u? Chcesz jako marka uniknąć tego typu sytuacji, a co się z tym wiąże – strat wizerunkowych i pieniężnych?

Weź udział w szkoleniu i naucz się zapinać pasy bezpieczeństwa w internecie. Dowiedz się, jak łatwo można paść ofiarą cyberataku oraz jak się przed tym chronić. Już nigdy więcej nie daj się przechytrzyć cyberoszustom.

Podczas szkolenia Kamil Porembiński – ekspert ds. IT i cyberbezpieczeństwa, konsultant i szkoleniowiec – podpowie, jak się chronić przed cyberatakami i wyciekiem danych. Podzieli się z Tobą praktycznymi wskazówkami i narzędziami, które pozwolą Ci zadbać o bezpieczeństwo cyfrowe marki (i swoje) i uniknąć wysokich kar oraz strat wizerunkowych.

Zapraszamy na 150-minutowe praktyczne szkolenie online z certyfikatem, które odbędzie się 23 kwietnia (wtorek, godz. 10:00).

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak zabezpieczyć markę i siebie przed atakami hakerskimi i wyciekiem danych.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Cyberbezpieczeństwo w marketingu”

  • Wiedzę – dowiesz się, jak zabezpieczyć swoje oraz bliskich dane w sieci.
  • Umiejętność rozpoznawania zagrożeń, które pojawiają się w internecie (nie każdy, kto do Ciebie pisze, ma uczciwe zamiary i jest tym, za kogo się podaje).
  • Przydatne wskazówki – nauczysz się reagować w przypadku ataku na swoje konto.
  • Umiejętność zabezpieczenia swojego biznesu online przed atakami cyberprzestępców.
  • Praktyczną checklistę, która pozwoli Ci sprawdzić stopień cyfrowego bezpieczeństwa i poprawić braki w tym zakresie.

Poznasz też „tajne” metody zwiększania swojej prywatności i unikania wycieku danych.

Czas szkolenia: 120 min. + 30 min. sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 23.04.2024 (wtorek), godz. 10:00-12:30.

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Cyberbezpieczeństwo w marketingu. Jak chronić się przed atakami i wyciekiem danych”

  • jak zadbać o bezpieczeństwo marki (i swoje) w internecie,
  • dlaczego cyberprzestępcy chcą się do Ciebie włamać,
  • jakie są najpopularniejsze metody ataków hakerskich i jak im zapobiegać,
  • jak tworzyć skuteczne hasła do kont,
  • jak dobrze i bezpiecznie zarządzać hasłami,
  • jakie niebezpieczeństwa czekają na Twoją markę i Ciebie w social mediach,
  • jak skutecznie chronić swoją pocztę e-mailową,
  • jakie są powody wycieków danych i jak się przed nimi chronić,
  • co trzeba wiedzieć o zabezpieczaniu sieci WiFi,
  • jakie kary grożą za nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa i wycieki danych.

Co znajduje się w programie szkolenia „Cyberbezpieczeństwo w marketingu”

Wprowadzenie do cyberbezpieczeństwa

  • Krótka historia ataków internetowych i pierwsze włamanie do telewizji w Polsce.
  • Powody włamań i ataków hakerskich.

Metody włamań internetowych i ataków hakerskich

  • Złośliwe kody QR.
  • Złośliwe linki.
  • Phishing.
  • Typosquatting.
  • Ataki socjotechniczne.

Siła hasła internetowego 

  • Jak poprawnie dbać o hasła internetowe?
  • Jakie hasło jest „silne”?
  • Jak cyberprzestępca zdobywa Twoje hasło?
  • Jak tworzyć hasła oraz czy ma to sens?
  • Jaki program do zarządzania hasłami wybrać?
  • Czy jest coś lepszego niż hasła, czyli dwuskładnikowe uwierzytelnienie?

Ochrona poczty e-mail

  • Ochrona poczty e-mail – co to znaczy?
  • Z jakiej poczty najlepiej korzystać i dlaczego?
  • Ukrywanie prawdziwego adresu e-mail.

Wycieki danych

  • Jak się dowiedzieć, czy nasze dane nie wyciekły?
  • Jakie dane przekazują o nas zdjęcia, które robimy?
  • Jakie dane udostępniamy o sobie, nie mając świadomości?
  • Co robić, gdy już dojdzie do wycieku Twoich danych?
  • Zgłaszanie incydentów bezpieczeństwa.

Zabezpieczanie sieci WiFi

  • Czy łączenie się z publiczną siecią WiFi jest bezpieczne?
  • Jak zlokalizować ludzi przy pomocy sieci bezprzewodowej?

Podłączanie pendrive’a do komputera

  • Czy można podpiąć obcy sprzęt?
  • Co może Ci grozić i jakie dane można w ten sposób wykraść?

Bezpieczeństwo w social mediach

  • Na co zwrócić uwagę?
  • Jakie dane udostępniasz i co można z nich odczytać?

Praca zdalna

  • Porady dotyczące bezpieczeństwa pracy z domu i nie tylko.
  • Praca na prywatnym/służbowym komputerze.
  • Na co uważać podczas rozmów wideo?

Płatności internetowe

Kopie bezpieczeństwa, zapasowe 

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (wystawiany na życzenie),
  • checklistę bezpieczeństwa.

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dla kogo jest szkolenie „Cyberbezpieczeństwo w marketingu. Jak chronić się przed atakami i wyciekiem danych”

  • Marketerów – którzy chcą zabezpieczyć swoją działalność w internecie oraz zadbać o bezpieczeństwo cyfrowe swojej marki. Szkolenie pomoże im uniknąć kar pieniężnych i strat wizerunkowych, które mogą wynikać z cyberataków.
  • Pracowników i właścicieli agencji reklamowych – którzy codziennie pracują z ogromną ilością danych klientów i kampanii marketingowych. Szkolenie pomoże im lepiej zabezpieczyć te informacje, co jest kluczowe w utrzymaniu zaufania klientów oraz uniknięciu potencjalnych strat finansowych i prawnych wynikających z cyberataków. Ponadto zwiększenie świadomości na temat cyberbezpieczeństwa pozwoli na budowanie bezpieczniejszych strategii marketingowych, które są odporniejsze na różnego rodzaju zagrożenia cyfrowe.
  • Właścicieli biznesów online i sklepów internetowych – szkolenie skupia się na umiejętnościach zabezpieczania biznesu internetowego przed atakami cyberprzestępców. Uczestnicy otrzymają narzędzia i wskazówki, jak skutecznie chronić swoją działalność.
  • Osób dbających o prywatność i bezpieczeństwo w sieci – uczestnicy nauczą się, jak chronić swoje dane oraz dane bliskich w sieci. Szkolenie dostarcza praktycznej wiedzy na temat rozpoznawania zagrożeń internetowych i reagowania na potencjalne ataki.

Udział w szkoleniu nie wymaga od Ciebie specjalnego przygotowania czy posiadania wiedzy technicznej. Wystarczy chęć zdobycia nowych i bardzo potrzebnych informacji.

Kto prowadzi szkolenie „Cyberbezpieczeństwo w marketingu”

Kamil Porembiński

Tłumaczy IT na prosty i przyjemny język. Od ponad 15 lat pomaga firmom, start-upom oraz freelancerom w informatyzacji, zwiększeniu dostarczalności kampanii e-mailowych, polepszaniu dostępności stron internetowych oraz poprawie ich bezpieczeństwa. Tworzy dedykowane i szyte na miarę rozwiązania chmurowe, które usprawniają i ulepszają produkty i projekty rozwijane przez jego klientów.