Partner serwisu:

Szkolenie online „CX i obsługa klienta w e-commerce B2B”

Czasy, w których można było dominować na rynku dzięki najniższym cenom, powoli mijają, a klienci zwracają coraz większą uwagę na inne – pozacenowe – wartości.

Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów w e-commerce to dziś must have wszystkich firm, które chcą rosnąć i zwiększać sprzedaż.

W czasach, w których konsumenci mają kontakt z marką w tak wielu kanałach, pozytywny customer experience (CX) powinien być priorytetem w planowaniu działań.

Doświadczenia klientów muszą być spójne i zawsze na podobnym poziomie – niezależnie od miejsca styku: podczas zakupów stacjonarnych lub online, u producenta, u dystrybutora, w social mediach, podczas zgłaszania reklamacji przez call center czy po otrzymaniu e-mailingu.

Poszczególne kanały w strategii omnichannelowej powinny się uzupełniać, a klienci – odczuwać wszędzie obecność marki w taki sam sposób. Warto zwrócić szczególną uwagę na takie aspekty jak spójna polityka cenowa, komunikacja marketingowa, jakość obsługi klienta, jednolite zasady reklamacji czy programy lojalnościowe.

Jak zadbać o CX i obsługę klientów w e-commerce B2B 20 czerwca pokaże Katarzyna Bronowska, która z e-handlem związana jest od 2013 r. Tworzyła m.in. LeifheitSklep.pl oraz kilkadziesiąt mniejszych projektów. Obecnie jako regionalny e-commerce manager odpowiada za digitalizację sprzedaży w Europie Południowo-Wschodniej w firmie Papyrus.

Podczas szkolenia „CX i obsługa klienta w e-commerce B2B” dowiesz się:

  • dlaczego troska o dobry CX powinna być szczególnie ważna w e-commerce B2B,
  • jak krok po kroku wdrażać CX w e-commerce B2B,
  • jak mierzyć i weryfikować jakość CX w e-commerce B2B,
  • jak usprawnić obsługę klientów biznesowych,
  • w jakim kierunku platformy B2B będą się rozwijać w przyszłości.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

Chcesz uzyskać dostęp do nagrania z tego szkolenia, wszystkich szkoleń z archiwum „EwP”, a także kilkunastu nowych szkoleń o e-commerce w ciągu roku? Już dziś skorzystaj z wersji prenumeraty rocznej lub półrocznej extra premium „E-commerce w Praktyce” z pakietem e-szkoleń i pełnym dostępem do archiwum. Dzięki temu otrzymasz dostęp do ogromnej bazy wiedzy o e-handlu.

Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi

Termin: 20.06.2023, godzina 10:00

Forma szkolenia: online „na żywo”

Plan szkolenia online „CX i obsługa klienta w e-commerce B2B”:

  • jakie czynniki wpływają na dobre doświadczenie zakupowe w e-commerce B2B,
  • od czego zacząć rozwój CX w e-commerce B2B,
  • jak mierzyć skuteczność działań CX,
  • jak nawiązywać, budować i podtrzymywać relacje z klientami B2B,
  • jak dobrze „zaopiekować się” nawet drobnymi graczami, żeby zdobyć ich zaufanie,
  • jakie kroki poczynić przed szczególnie intensywnymi okresami sprzedaży,
  • kiedy zamiast platformy B2B warto wdrożyć system intra-B2B i w jaki sposób mogą go wykorzystać firmy z różnych branż,
  • sztuczna inteligencja, głosowa obsługa zamówień i czatboty – jak usprawnić obsługę klientów biznesowych i w jakim kierunku platformy B2B będą się rozwijać w przyszłości,
  • Q&A.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).

Dodatkowo w wersji premium:

  • Dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • Pakiet publikacji z darmową dostawą.

Kto prowadzi szkolenie online „CX i obsługa klienta w e-commerce B2B”?

Katarzyna Bronowska

Katarzyna Bronowska E-commerce w Praktyce

Regionalny e-commerce manager w firmie Papyrus, gdzie odpowiada za digitalizację sprzedaży w Europie Południowo-Wschodniej. Z rynkiem związana od 2013 r., tworzyła m.in. LeifheitSklep.pl oraz kilkadziesiąt mniejszych projektów. Chętnie edukuje oraz wspiera start-upy w ich pierwszych krokach w internecie. Członkini Digital Experts Club.