

Skuteczna strategia content-marketingowa w B2B pozwala nie tylko pozyskać zainteresowanie potencjalnego klienta, lecz także przeprowadzić go przez znaczną część procesu decyzyjnego. Dlatego treści, które przygotujesz, powinny być precyzyjnie dobrane do potrzeb i preferencji klienta znajdującego się na konkretnym etapie procesu zakupowego.
Według badania Gartnera 90% marketerów uważa, że tworzenie contentu to najlepsze, co mogą robić, podczas gdy 80% handlowców uznaje treści za bezużyteczne. Dlaczego? Główną przyczyną może być produkcja treści bez odpowiedniego rozeznania, czego tak naprawdę oczekują klienci.
Tworzenie contentu, który nie interesuje kupujących, nie ma sensu – to wszyscy wiemy. Jak więc robić to dobrze? Praktycznymi wskazówkami 18 maja podzieli się Łukasz Kosuniak, praktyk marketingu B2B, autor książek „Abc Marketingu B2B” i „To jest social selling”.
Podczas szkolenia „Content marketing w sprzedaży i marketingu B2B. Jak zaplanować skuteczną strategię marketingu treści” dowiesz się, jak odkryć, jakie treści naprawdę interesują klientów i jak ułożyć działania contentowe – od planowania, przez tworzenie, dystrybucję i promocję aż po mierzenie efektów.
Poznasz najczęstsze błędy, dobre praktyki i ciekawe przykłady.
Długość szkolenia: 120 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 18 maja 2022 r., godzina 10:00-12:30
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W programie szkolenia m.in.:
- jak planować strategię content marketingową nastawioną na wsparcie sprzedaży B2B,
- od czego zacząć i czego nie można pominąć w działaniach content marketingowych,
- na czym polega metoda buyer persony i jak ją stosować do tworzenia skutecznych treści,
- jak mierzyć skuteczność sprzedażową Twoich działań content marketingowych,
- ciekawe przykłady działań content marketingowych w B2B, które przynoszą najlepsze efekty w małych i średnich organizacjach,
- najczęstsze błędy, w planowaniu i realizacji content marketingu w B2B.
Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:
- jak odkryć, jakie treści naprawdę interesują klientów,
- skąd brać pomysły na treści,
- co i gdzie publikować oraz jak dystrybuować wartościowe treści,
- jak tworzyć content nastawiony na budowanie zaangażowania,
- jak tworzyć treści, które pomogą klientom w procesie decyzyjnym.
Prowadzący
Łukasz Kosuniak
Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.
Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.
Jest autorem i współautorem książek: „Abc marketingu B2B”, „To jest social selling”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, from the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.