Zastanawiasz się, jak wyróżnić swoją markę w gąszczu podobnych produktów czy usług? Poznaj podstawowe zasady brandingu. Nie zależą one od tego, czy Twoje produkty lub usługi są mniej lub bardziej innowacyjne. Są takie same niezależnie od wielkości, czy typu firmy. Nie ma znaczenia czy to branding firmy B2B, B2C, dużej lub małej, usługowej, handlowej czy produkcyjnej, startupu czy organizacji pozarządowej.
Zawsze chodzi o to samo! O człowieka! Zamiast zastanawiać się, co zrobić, aby Twój potencjalny klient skorzystał z Twojej propozycji, lepiej skup się na tym, co Ty musisz zrobić, aby zbudować z nim relację i stać się preferowanym wyborem.
Podczas szkolenia „Branding w praktyce. 6 technik, dzięki którym stworzysz solidne podstawy marki” Łukasz Murawski pokaże proste narzędzia i techniki pomagające samodzielnie stworzyć solidne podstawy marki, budować jej wartość i świadomość, a dzięki temu zdobyć przewagę konkurencyjną.
Długość szkolenia: 120 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 14 czerwca 2022 r., godzina 10:00-12:30
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W programie m.in:
- czym jest marka i dlaczego nie ma znaczenie jaką definicję uznasz za najlepszą,
- najważniejszy cel budowania marki i co stanowi jej esencję,
- pytania, na które musisz sobie odpowiedzieć, aby zbudować silną markę,
- czym jest pozycjonowanie marki,
- proste narzędzia i techniki pomagające samodzielnie stworzyć solidne podstawy marki (m.in. Test Rozbicia i Technika Odwracania Założeń),
- jak spojrzeć na markę oczami klienta,
- komunikacja marki z odbiorcami i budowanie świadomości marki.
Dowiesz się m.in.:
- dlaczego branding nie jest częścią marketingu i jak budować wartość marki,
- co robić, żeby wyróżnić swoje produkty i usługi na rynku i dlaczego największą konkurencją wcale nie są firmy, które mają podobną ofertę,
- dlaczego ludzie wcale nie myślą o markach i jak sprawić, żeby klienci utożsamiali się z Twoim brandem,
- jak odpowiednio komunikować markę i jak nadać jej odpowiednie cechy, tożsamość oraz osobowość.
Prowadzący
Łukasz Murawski
Psycholog społeczny od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom wyróżnić się na rynku i wypracować założenia komunikacji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z tworzeniem wizerunku. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. Doradza startupom w inkubatorach przedsiębiorczości. Publikuje w najważniejszych polskich magazynach poświęconych marketingowi. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów prasowych i wideo z światowej sławy ekspertami w dziedzinie brandingu. Certyfikowany Brand Specialist. Bloger na porozmawijmyomarce.pl.
Więcej informacji znajdziesz na stronie szkolenia.