Czy automatyzacja jest dla każdego w e-commerce? A może to domena tylko dużych firm z odpowiednimi zasobami finansowymi? Przez długi czas, zwłaszcza w małych sklepach internetowych, powszechna była opinia, że są to narzędzia drogie i z tego powodu – również trudno dostępne. To jednak mit. Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, w jakich procesach możesz skorzystać z dobrodziejstw automatyzacji oraz sztucznej inteligencji w swoim e-commerce.
Podczas szkolenia Paweł Paszkowski – ekspert e-commerce, związany z branżą od ponad 13 lat (doświadczenie zdobywał podczas współpracy m.in. z Frisco, Allegro, Rowerzysta.pl, SklepBiegacza.pl, Desportivo.pl). – podpowie, jak skutecznie, z głową i bez ponoszenia ogromnych kosztów wdrażać automatyzacje w sklepie internetowym.
Zapraszamy na 150-minutowe praktyczne szkolenie online z certyfikatem, które odbędzie się 21 maja (wtorek, godz. 10:00).
Wszystko w przystępnej formule.
Szybko. Praktycznie. Konkretnie.
Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak skorzystać z dobrodziejstw automatyzacji i sztucznej inteligencji w e-commerce.
Co zyskasz dzięki szkoleniu „Automatyzacja procesów w e-commerce. Jak poprawić efektywność biznesu bez dużych inwestycji”
- będziesz potrafił sprawdzić, który proces w e-sklepie warto zautomatyzować,
- nauczysz się definiować obszary, w których automatyzacja da Ci realne zyski,
- poznasz sposoby na usprawnienie procesów w organizacji,
- dowiesz się, jak optymalizować pracę zespołów w sklepie internetowym,
- opanujesz podstawy planowania procesów w e-commerce,
- zdobędziesz umiejętność ustalania kluczowych KPI w firmie,
- odkryjesz potencjał zyskowności nawet w prostych obowiązkach Twojego zespołu,
- zrozumiesz jak planować i uzasadniać wdrożenia automatyzacji w Twojej firmie.
Czas szkolenia: 120 min. + 30 min. sesji pytań i odpowiedzi
Termin: 21.05.2024 (wtorek), godz. 10:00-12:30
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie odpowiada Ci termin szkolenia, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:
- AI i automatyzacja w e-commerce – „E-commerce w Praktyce” nr 1 (24) 2024
- Automatyzacja procesów w e-commerce – „E-commerce w Praktyce” nr 2 (2) 2018
- Content marketing i copywriting w erze AI – „Marketer+” nr 6 (62) 2023
- AI i kreatywność w marketingu + Przewodnik po nowoczesnych eventach – „Marketer+” nr 1 (57) 2023
Czego dowiesz się podczas szkolenia „Automatyzacja procesów w e-commerce”
- W jakich obszarach automatyzacja pomaga właścicielom e-commerce.
- Dlaczego warto wdrożyć proste rozwiązania systemowe.
- Które procesy i dlaczego warto zautomatyzować.
- Jak wdrażać automatyzacje w e-sklepie na etapach zarządzania produktem, zarządzania sprzedażą i obsługi zamówień.
- Jak dobrze dobierać narzędzia do automatyzacji.
- Jak podejść do zdefiniowania kluczowych procesów w biznesie.
- Jak zwiększyć efektywność pracy bez inwestowania w zaawansowane systemy.
- Jakie są najczęstsze powody nieudanej automatyzacji i jak ich uniknąć.
Co znajduje się w programie szkolenia „Automatyzacja procesów w e-commerce. Jak poprawić efektywność biznesu bez dużych inwestycji”
- Jak rozumieć automatyzację procesów w e-commerce.
- Jak poznać, który proces w Twojej firmie wymaga automatyzacji.
- Wskaźniki, które warto monitorować, prowadząc sklep internetowy.
- Procesy i KPI w sklepie internetowym.
- Podstawy zarządzania projektami w e-commerce.
- Szacowanie zasadności biznesowej i ponoszenia kosztów na automatyzację.
Każdy uczestnik otrzyma:
- prezentację w formie PDF,
- certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu),
- materiały dodatkowe:
- opis procesów w e-commerce,
- schemat automatyzacji w sklepie internetowym.
Dodatkowo w wersji premium:
- dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
Dodatkowo w wersji super premium:
- pakiet publikacji (dwa numery „EwP” i dwa numery „Marketera+” w PDF).
Kto prowadzi szkolenie „Automatyzacja procesów w e-commerce”
Paweł Paszkowski
Ekspert e-commerce, związany z branżą od ponad 13 lat. CEO i konsultant w agencji doradczej Strigoo. Odpowiedzialny za tworzenie strategii dla sklepów internetowych, doradca zarządów wielu ekomersów. Doświadczenie zdobywał podczas współpracy m.in. z Frisco, Allegro, Rowerzysta.pl, SklepBiegacza.pl, Desportivo.pl. Wykłada na studiach podyplomowych Menadżer E-commerce (które współtworzył) oraz Marketing Internetowy na Politechnice Białostockiej.