

Chcesz dowiedzieć się, jak odkryć i udrożnić wąskie gardła w e-sklepie? 29 listopada Katarzyna Bronowska pokaże, jak skutecznie analizować i optymalizować najważniejsze procesy w e-commerce (od procesu zakupowego po obsługę i zarządzanie klientami).
Katarzyna Bronowska z e-handlem związana jest od 2013 r. Tworzyła m.in. LeifheitSklep.pl oraz kilkadziesiąt mniejszych projektów. Obecnie jako regionalny e-commerce manager odpowiada za digitalizację sprzedaży w Europie Południowo-Wschodniej w firmie Papyrus.
Weź udział w szkoleniu „Audyt najważniejszych procesów w e-commerce” i dowiedz się, jak usprawnić e-commerce i poprawić jego rentowność, a także jak dobrze przygotować się na gorący okres sprzedażowy.
Długość szkolenia: 120 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 29 listopada 2022, godzina 12:00-14:30
Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie odpowiada Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W programie:
- jak przeprowadzić audyt najważniejszych procesów w e-commerce: od procesu zakupowego po obsługę ewentualnych zwrotów/reklamacji (procesy w BOK) i zarządzanie klientami (CRM),
- z jakich narzędzi korzystać,
- jak często weryfikować działania,
- jakie procesy kontrolować,
- jak mądrze wdrażać zmiany,
- czy naprawienie wszystkich błędów jest gwarantem sukcesu,
- jakie kroki poczynić przed szczególnie intensywnymi okresami sprzedaży,
- FAQ.
Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:
- jak przeprowadzić audyt sklepu internetowego i znaleźć najważniejsze problemy blokujące rozwój biznesu,
- na jakie aspekty zwracać uwagę podczas audytu, aby był efektywny, ale nie bardzo czaso- i pracochłonny,
- jak z głową wprowadzać zmiany i ulepszenia,
- dlaczego czasami trzeba się pogodzić z niedoskonałościami i nie zawsze wszystko trzeba naprawiać,
- jak dobrze się przygotować na intensywny okres sprzedażowy.
Dla kogo?
Szkolenie polecamy:
- właścicielom e-sklepów,
- menedżerom i specjalistom e-commerce,
- wszystkim osobom zajmującym się sprzedażą online (lub zamierzającym to robić), którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie analizować i optymalizować najważniejsze procesy e-commerce, co pozwoli zwiększyć rentowność biznesu.
Prowadząca
Katarzyna Bronowska
Regionalny e-commerce manager w firmie Papyrus, gdzie odpowiada za digitalizację sprzedaży w Europie Południowo-Wschodniej. Z rynkiem związana od 2013 r., tworzyła m.in. LeifheitSklep.pl oraz kilkadziesiąt mniejszych projektów. Chętnie edukuje oraz wspiera start-upy w ich pierwszych krokach w internecie. Członkini Digital Experts Club.
Więcej informacji znajdziesz na stronie szkolenia.