Szkolenie online: Audyt najważniejszych procesów w e-commerce. Jak odkryć i udrożnić wąskie gardła w sklepie internetowym

Chcesz dowiedzieć się, jak odkryć i udrożnić wąskie gardła w e-sklepie? 29 listopada Katarzyna Bronowska pokaże, jak skutecznie analizować i optymalizować najważniejsze procesy w e-commerce (od procesu zakupowego po obsługę i zarządzanie klientami).

Katarzyna Bronowska z e-handlem związana jest od 2013 r. Tworzyła m.in. LeifheitSklep.pl oraz kilkadziesiąt mniejszych projektów. Obecnie jako regionalny e-commerce manager odpowiada za digitalizację sprzedaży w Europie Południowo-Wschodniej w firmie Papyrus.

Weź udział w szkoleniu „Audyt najważniejszych procesów w e-commerce” i dowiedz się, jak usprawnić e-commerce i poprawić jego rentowność, a także jak dobrze przygotować się na gorący okres sprzedażowy.

Długość szkolenia: 120 minut + 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi

Termin: 29 listopada 2022, godzina 12:00-14:30

Forma szkolenia: online „na żywo” Jeśli nie odpowiada Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W programie:

  • jak przeprowadzić audyt najważniejszych procesów w e-commerce: od procesu zakupowego po obsługę ewentualnych zwrotów/reklamacji (procesy w BOK) i zarządzanie klientami (CRM),
  • z jakich narzędzi korzystać,
  • jak często weryfikować działania,
  • jakie procesy kontrolować,
  • jak mądrze wdrażać zmiany,
  • czy naprawienie wszystkich błędów jest gwarantem sukcesu,
  • jakie kroki poczynić przed szczególnie intensywnymi okresami sprzedaży,
  • FAQ.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • jak przeprowadzić audyt sklepu internetowego i znaleźć najważniejsze problemy blokujące rozwój biznesu,
  • na jakie aspekty zwracać uwagę podczas audytu, aby był efektywny, ale nie bardzo czaso- i pracochłonny,
  • jak z głową wprowadzać zmiany i ulepszenia,
  • dlaczego czasami trzeba się pogodzić z niedoskonałościami i nie zawsze wszystko trzeba naprawiać,
  • jak dobrze się przygotować na intensywny okres sprzedażowy.

Dla kogo?

Szkolenie polecamy:

  • właścicielom e-sklepów,
  • menedżerom i specjalistom e-commerce,
  • wszystkim osobom zajmującym się sprzedażą online (lub zamierzającym to robić), którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie analizować i optymalizować najważniejsze procesy e-commerce, co pozwoli zwiększyć rentowność biznesu.

Prowadząca

Katarzyna Bronowska

Regionalny e-commerce manager w firmie Papyrus, gdzie odpowiada za digitalizację sprzedaży w Europie Południowo-Wschodniej. Z rynkiem związana od 2013 r., tworzyła m.in. LeifheitSklep.pl oraz kilkadziesiąt mniejszych projektów. Chętnie edukuje oraz wspiera start-upy w ich pierwszych krokach w internecie. Członkini Digital Experts Club.

Więcej informacji znajdziesz na stronie szkolenia.