Szkolenie online „Analiza rentowności e-commerce w praktyce. Jak mierzyć i poprawiać kondycję finansową sklepu internetowego”

Trudna sytuacja ekonomiczna wymusza na właścicielach e-sklepów rewizję dotychczasowych metod sprzedaży i działań marketingowych oraz polityki cenowej i rabatowej.

Chcesz dowiedzieć się, jak w Excelu na bieżąco analizować kondycję finansową e-sklepu?

Szukasz wskazówek, w jaki sposób na bieżąco badać i mierzyć rentowność e-commerce oraz sprawdzać, gdzie należy wprowadzić usprawnienia?

Zapisz się na szkolenie online „Analiza rentowności e-commerce w praktyce”. Praktycznymi wskazówkami i sprawdzonymi schematami działań  podzieli się już 26 lipca Paweł Paszkowski, ekspert e-commerce, związany z branżą od ponad 12 lat (doświadczenie zdobywał podczas współpracy m.in. z Frisco, Allegro, Rowerzysta.pl, SklepBiegacza.pl, Desportivo.pl).

Podczas szkolenia „Analiza rentowności e-commerce w praktyce” dowiesz się m.in.:

  • jak szybko kalkulować opłacalność prowadzonych działań i kondycję finansową e-commerce,
  • jak sprawdzać, które sposoby zdobywania klientów są najbardziej opłacalne, a które lepiej ograniczyć.
  • jak ustalić, które kanały sprzedażowe najbardziej przyczyniają się do zyskowności Twojego e-sklepu i w które działania warto zainwestować więcej czasu i pieniędzy,
  • jak obliczać marżę dla poszczególnych towarów, aby wiedzieć, jak wygląda opłacalność sprzedaży dla każdego z nich.

Wszystko w formule warsztatowej. Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi

Termin: 26.07.2023, godzina 14:00

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji „EwP” (dostawa kurierem gratis!) znajdziesz:

Kurs online „Excel w marketingu i e-commerce” to 40 lekcji wideo pełnych praktycznych wskazówek, które pomogą Ci od zera „oswoić” Excela, poprawić efektywność pracy i na bieżąco wyciągać wnioski pozwalające zwiększać obroty i osiągać większe zyski.

Dowiesz się, jak z łatwością samodzielnie krok po kroku w Excelu m.in.:

  • obliczyć wielkości obrotu, zysku, marży, narzutu oraz kosztów,
  • przeprowadzić analizę wyników sprzedażowych w rozbiciu na produkty czy kategorie,
  • stworzyć budżet kampanii marketingowej oraz analizować i optymalizować jej koszty,
  • przeanalizować rentowność e-sklepu ze względu na źródła ruchu lub kanały sprzedaży.

Chcesz uzyskać dostęp do pełnego archiwum „E-commerce w Praktyce” i wszystkich szkoleń online? Skorzystaj z wersji prenumeraty rocznej lub półrocznej extra premium „E-commerce w Praktyce” z pakietem e-szkoleń. Dzięki temu otrzymasz dostęp także i do tego szkolenia.

W programie szkolenia online „Analiza rentowności e-commerce w praktyce” m.in.:

  • w jaki sposób na bieżąco badać i mierzyć rentowność e-commerce oraz sprawdzać, gdzie należy wprowadzić usprawnienia,
  • przegląd wskaźników rentowności sklepu internetowego + wskazówki, jak je obliczać, interpretować z czego wynika ich poziom oraz jak je poprawiać,
  • jak badać rentowność klientów ze względu na źródło ich pozyskania,
  • jak krok po kroku określić opłacalność sprzedaży usług w poszczególnych kanałach,
  • ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji – jak właściwie analizować wzajemnie przeplatające się kanały i kampanie marketingowe.

Wszystko w formule warsztatowej. Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Materiały dodatkowe:

  • plik do wyliczania rentowności z podziałem na źródła pozyskiwania klientów oraz kanały sprzedaży.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).

Dodatkowo w wersji premium:

  • Dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji extra premium:

Dodatkowo w wersji super premium:

Kto prowadzi szkolenie „Analiza rentowności e-commerce w praktyce”

Paweł Paszkowski

Paweł Paszkowski

Ekspert e-commerce, związany z branżą od ponad 12 lat. CEO i konsultant w agencji doradczej Strigoo.

Odpowiedzialny za tworzenie strategii dla sklepów internetowych, doradca zarządów wielu ekomersów. Doświadczenie zdobywał podczas współpracy m.in. z Frisco, Allegro, Rowerzysta.pl, SklepBiegacza.pl, Desportivo.pl.

Wykłada na studiach podyplomowych Menadżer E-commerce (które współtworzył) oraz Marketing Internetowy na Politechnice Białostockiej.