Partner serwisu:

Szkolenie online „Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce”

Zastanawiasz się, jak poprawić efektywność działania Twojego sklepu internetowego? Chcesz zrozumieć, jak klienci poruszają się po Twojej stronie i w jaki sposób podejmują decyzje zakupowe? Weź udział w szkoleniu i poznaj tajniki analizy oraz optymalizacji ścieżek zakupowych w e-commerce.

W trakcie szkolenia Przemysław Durczak – team leader konsultantów ds. e-commerce w Strategic Mind – podpowie, jak analizować zachowania klientów na stronie i jak stworzyć mapę ścieżek zakupowych. Podzieli się z Tobą praktycznymi wskazówkami i narzędziami, które pozwolą Ci sprawnie przeprowadzić optymalizację e-sklepu.

Zapraszamy na 120-minutowe szkolenie online z certyfikatem, które odbędzie się 25 stycznia.

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak efektywnie analizować i optymalizować ścieżki zakupowe, aby zwiększyć sprzedaż i satysfakcję klienta.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce”

  • Zyskasz wiedzę, jak oszacować zasadność wprowadzania zmian na stronie e-sklepu.
  • Nauczysz się wyznaczyć priorytet dla zmian na stronie.
  • Będziesz potrafić zsynchronizować działania off-site i on-site z uwzględnieniem lejka.

Czas szkolenia: 90 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi.

Termin: 25.01.2024, godzina 14:00-16:00.

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

W pakiecie 2 szkoleń z nagraniami znajdziesz:

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce”

  • jak stworzyć mapę ścieżek zakupowych i zbudować proces ich optymalizacji,
  • jak prowadzić analizę ilościową i jakościową zachowania klientów na stronie sklepu,
  • jak identyfikować obszary on-site, które wymagają optymalizacji,
  • jakie działania podejmować w ramach optymalizacji strony e-sklepu,
  • jak priorytetyzować działania w celu stworzenia backlogu wdrożeń,
  • jak zarządzać wdrożeniami (jak ułożyć pracę w zespole, z IT i agencją),
  • jak weryfikować, czy wdrożenie faktycznie wygenerowało pożądane efekty,
  • jakich umiejętności potrzebujesz, aby przeprowadzić proces optymalizacji,
  • jak realizować konkretne cele za pomocą zmian na stronie.

Co znajduje się programie szkolenia „Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce”

  1. Omówienie ścieżek zakupowych na stronie.
  2. Wykorzystanie narzędzi do mapowania ścieżek i ich przedstawienia wizualnego.
  3. Wyznaczanie celów dla landing page’ów.
  4. Podejście procesowe do optymalizacji strony.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w wersji elektronicznej (wystawiamy na życzenie).

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (cztery numery „Marketera+” w formacie PDF).

Dodatkowo w wersji extra premium:

  • pakiet 2 szkoleń z nagraniami.

Kto skorzysta na udziale w szkoleniu „Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce”

Na szkoleniu skorzystają właściciele sklepów internetowych, menedżerowie ds. marketingu, specjaliści ds. e-commerce oraz wszyscy, którzy chcą zrozumieć i zoptymalizować procesy zakupowe w sklepie internetowym.

Kto prowadzi szkolenie „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”

Przemysław Durczak

Team leader konsultantów ds. e-commerce w Strategic Mind. Związany z marketingiem internetowym od 2003 r.https://sklep.marketerplus.pl/szkolenie-online-analiza-i-optymalizacja-sciezek-zakupowych-w-e-commerce