Zastanawiasz się, jak poprawić efektywność działania Twojego sklepu internetowego? Chcesz zrozumieć, jak klienci poruszają się po Twojej stronie i w jaki sposób podejmują decyzje zakupowe? Weź udział w szkoleniu i poznaj tajniki analizy oraz optymalizacji ścieżek zakupowych w e-commerce.
W trakcie szkolenia Przemysław Durczak – team leader konsultantów ds. e-commerce w Strategic Mind – podpowie, jak analizować zachowania klientów na stronie i jak stworzyć mapę ścieżek zakupowych. Podzieli się z Tobą praktycznymi wskazówkami i narzędziami, które pozwolą Ci sprawnie przeprowadzić optymalizację e-sklepu.
Zapraszamy na 120-minutowe szkolenie online z certyfikatem, które odbędzie się 25 stycznia.
Wszystko w przystępnej formule.
Szybko. Praktycznie. Konkretnie.
Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak efektywnie analizować i optymalizować ścieżki zakupowe, aby zwiększyć sprzedaż i satysfakcję klienta.
Co zyskasz dzięki szkoleniu „Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce”
- Zyskasz wiedzę, jak oszacować zasadność wprowadzania zmian na stronie e-sklepu.
- Nauczysz się wyznaczyć priorytet dla zmian na stronie.
- Będziesz potrafić zsynchronizować działania off-site i on-site z uwzględnieniem lejka.
Czas szkolenia: 90 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi.
Termin: 25.01.2024, godzina 14:00-16:00.
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:
- Data-driven e-commerce – magazyn „E-commerce w Praktyce” nr 4 (23) 2023
- UX i psychologia klienta – magazyn „E-commerce w Praktyce” nr 3 (22) 2023
- UX w praktyce – magazyn „Marketer+” nr 3 (53) 2022
- Analityka e-commerce – magazyn „E-commerce w Praktyce” nr 4 (15) 2021
W pakiecie 2 szkoleń z nagraniami znajdziesz:
- Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce (12.12.2024)
- Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce
Czego dowiesz się podczas szkolenia „Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce”
- jak stworzyć mapę ścieżek zakupowych i zbudować proces ich optymalizacji,
- jak prowadzić analizę ilościową i jakościową zachowania klientów na stronie sklepu,
- jak identyfikować obszary on-site, które wymagają optymalizacji,
- jakie działania podejmować w ramach optymalizacji strony e-sklepu,
- jak priorytetyzować działania w celu stworzenia backlogu wdrożeń,
- jak zarządzać wdrożeniami (jak ułożyć pracę w zespole, z IT i agencją),
- jak weryfikować, czy wdrożenie faktycznie wygenerowało pożądane efekty,
- jakich umiejętności potrzebujesz, aby przeprowadzić proces optymalizacji,
- jak realizować konkretne cele za pomocą zmian na stronie.
Co znajduje się programie szkolenia „Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce”
- Omówienie ścieżek zakupowych na stronie.
- Wykorzystanie narzędzi do mapowania ścieżek i ich przedstawienia wizualnego.
- Wyznaczanie celów dla landing page’ów.
- Podejście procesowe do optymalizacji strony.
Każdy uczestnik otrzyma:
- prezentację w formie PDF,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w wersji elektronicznej (wystawiamy na życzenie).
Dodatkowo w wersji premium:
- dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
Dodatkowo w wersji super premium:
- pakiet publikacji (cztery numery „Marketera+” w formacie PDF).
Dodatkowo w wersji extra premium:
- pakiet 2 szkoleń z nagraniami.
Kto skorzysta na udziale w szkoleniu „Analiza i optymalizacja ścieżek zakupowych w e-commerce”
Na szkoleniu skorzystają właściciele sklepów internetowych, menedżerowie ds. marketingu, specjaliści ds. e-commerce oraz wszyscy, którzy chcą zrozumieć i zoptymalizować procesy zakupowe w sklepie internetowym.
Kto prowadzi szkolenie „Kręte ścieżki zakupowe w e-commerce”
Przemysław Durczak
Team leader konsultantów ds. e-commerce w Strategic Mind. Związany z marketingiem internetowym od 2003 r.https://sklep.marketerplus.pl/szkolenie-online-analiza-i-optymalizacja-sciezek-zakupowych-w-e-commerce