Partner serwisu:

Szkolenie online: Analityka i optymalizacja w e-commerce. Jak poprawić skuteczność transakcji, czyli zwiększyć sprzedaż bez większego budżetu

Podczas szkolenia „Analityka i optymalizacja w e-commerce dowiesz się jak poprawić skuteczność transakcji, czyli zwiększyć sprzedaż bez większego budżetu”. Anna Czyżewska pokaże, jak dzięki badaniu procesu zakupowego znaleźć przyczyny jego przerywania i pozyskiwany ruch skuteczniej zamieniać na transakcje. Dzięki temu w ramach tego samego budżetu będziesz w stanie znacznie zwiększyć wolumen sprzedaży.

Pamiętaj, że optymalizacja sklepu to inwestycja przynosząca korzyści na stałe, bo pozwala na osiąganie większego zysku ze wszystkich prowadzonych kampanii, niezależnie od źródła.

Czas szkolenia: 90 min + 30 min sesja pytań i odpowiedzi

Termin: 16.03.2022 godz. 10:00

Forma szkolenia: online „na żywo”

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant premium z dostępem do nagrania.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • co badać i z jakich raportów korzystać do oceny efektywności realizacji transakcji,
  • jak analizować zachowania użytkowników na poszczególnych etapach procesu zakupowego, tak by stale zwiększać konwersję,
  • jak na podstawie danych liczbowych znaleźć słabe punkty procesu zakupowego,
  • na co zwrócić uwagę na każdym z etapów transakcji,
  • jak za pomocą niewielkich zmian podwyższać skuteczność realizacji transakcji,
  • jakie błędy na linii agencja – sklep internetowy mogą wpływać na obniżenie skuteczności transakcji i jak je eliminować.

Dla kogo?

Szkolenie polecamy osobom zajmującym się analityką i optymalizacją sklepów internetowych, menedżerom i specjalistom e-commerce oraz wszystkim osobom, które chcą dowiedzieć się, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż online bez zwiększania budżetu.

Prowadzący

Anna Czyżewska

Menedżerka marketingu i e-commerce z 10-letnim doświadczeniem, współzałożycielka agencji e-commerce Pro1.pl. Praktyk i konsultant, prowadziła projekty z różnych branż, m.in. dom i wnętrze, sport i zdrowie, książki. Ekspert i szkoleniowiec z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych Facebook Ads. Przez wiele lat pracowała po stronie sklepów internetowych, z czego 5 lat w DrTusz.pl

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.