Szkolenie online „Algorytmy social mediów w 2024 roku. Poznaj tajniki Facebooka, Instagrama, LinkedIna, TikToka, YouTube’a i Pinteresta”

Czy na Fecabooku lepiej umieścić link do wideo w poście czy w komentarzu? Na Instagramie post z hasztagiem czy bez? Algorytmy social mediów wpływają na zasięg i interakcje z Twoimi postami. Każda platforma ma swoją specyfikę – Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, LinkendIn, Pinterest… Czy wiesz, jak prowadzić skuteczną komunikację na każdej z nich?

Wiedzę na temat algorytmów zaktualizowała i zebrała Anna Ledwoń-Blacha – co-founder & creative director w agencji More BananasW trakcie szkolenia przedstawi Ci tajniki i zasady komunikacji na poszczególnych platformach. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i dowiedz się, jak zwiększyć zasięg i sprzedaż w mediach społecznościowych.

Social media to codzienność Twoich klientów – każdy prawdopodobnie codziennie korzysta z więcej niż jednej platformy. Nic zatem dziwnego, że marketerzy koncentrują na nich swoje działania. Problem tkwi w tym, że każda platforma ma swoją specyfikę oraz inny algorytm. Bieżąca aktualizacja wiedzy na temat działania algorytmów i zasad rządzących poszczególnymi platformami pozwoli Ci działać skuteczniej w mediach społecznościowych i nie przepalać budżetu na marketing.

Anna Ledwoń-Blacha przeanalizowała wszystkie zawiłości, a podczas szkolenia sprawi, że temat algorytmów stanie się dla Ciebie prosty i przejrzysty. W trakcie 150-minutowego szkolenia online z certyfikatem dowiesz się wszystkiego, co jest niezbędne, aby zwiększyć zasięgi i sprzedaż w mediach społecznościowych.

Każda platforma w osobnym dziale – sam konkret i praktyczne wskazówki.

Już 23.02.2024 (piątek) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i zmaksymalizuj efekty swoich działań w social mediach.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Algorytmy social mediów w 2024 roku. Poznaj tajniki Facebooka, Instagrama, LinkedIna, TikToka, YouTube’a i Pinteresta”

  • Poznasz działanie algorytmów poszczególnych platform.
  • Nauczysz się zwiększać zasięg organiczny postów i innych treści.
  • Zapoznasz się z aktualnymi trendami i nowościami w mediach społecznościowych.
  • Rozwiniesz umiejętność tworzenia angażujących treści dopasowanych do każdej platformy.
  • Poznasz techniki zwiększania interakcji z odbiorcami i budowania społeczności.
  • Otrzymasz konkretne, praktyczne wskazówki i przykłady zastosowania wiedzy w praktyce.
  • Zrozumiesz przepisy prawne i etyczne aspekty działania obowiązujące w social mediach.

Czas szkolenia: 120 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 23.02.2024 (piątek), godz. 10:00-12:30

Forma szkolenia: online „na żywo”.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Algorytmy social mediów w 2024 roku”

  • Jak algorytmy na poszczególnych platformach decydują o tym, co widzą użytkownicy.
  • Jak dostosować treści pod kątem algorytmów na każdej z platform.
  • Jak skutecznie dotrzeć do docelowej grupy odbiorców.
  • W jaki sposób korzystać z narzędzi analitycznych dostępnych na platformach.
  • Jak budować i utrzymywać spójny wizerunek marki w social mediach.
  • Jak łączyć działania w social mediach z innymi formami marketingu.
  • Co niosą przyszłe trendy i rozwój technologiczny mediów społecznościowych.

Co znajduje się w programie szkolenia „Algorytmy social mediów w 2024 roku. Poznaj tajniki Facebooka, Instagrama, LinkedIna, TikToka, YouTube’a i Pinteresta”

  1. Wprowadzenie do algorytmów social mediów (zrozumienie podstawowych zasad działania algorytmów).
  2. Facebook – algorytmy i strategie (nauka optymalizacji treści i zwiększania zasięgu).
  3. Instagram – wizualny storytelling i angażowanie odbiorców (techniki tworzenia postów przyciągających uwagę).
  4. LinkedIn – B2B marketing i employer branding (efektywne strategie dla profesjonalistów i firm).
  5. TikTok – współczesne trendy i viral content (jak tworzyć treści, które mają szansę stać się viralem i czy na pewno o to chodzi).
  6. YouTube – 3 rodzaje algorytmu (techniki poprawy widoczności i zasięgu treści wideo).
  7. Pinterest – wykorzystanie wizualnych inspiracji dla marki i SEO
  8. Wgląd w nadchodzące trendy i zmiany technologiczne.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (trzy numery „Marketera+” i jeden numer „E-commerce w Praktyce” w PDF).

Kto skorzysta na szkoleniu o algorytmach social mediów

  • Zarówno początkujący, jak i doświadczeni marketerzy chcący zrozumieć algorytmy social mediów i je wykorzystać w kampaniii marketingowej.
  • Osoby, które chcą efektywniej promować swoją działalność w mediach społecznościowych.
  • Osoby zainteresowane karierą w marketingu cyfrowym.

Kto prowadzi szkolenie „Algorytmy social mediów w 2024 roku”

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & creative director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki „Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Wcześniej product marketing manager w startupie Alloweat.

Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem, jego emocjami i psychologicznym podejściem do marketingu. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Trenerka – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 12 lat, od 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – zarówno fizycznej, jak i wirtualnej – spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerką w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie prowadzi zajęcia w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych.