Content marketing dynamicznie rozwija się na naszym kraju. Według ostatniego raportu IAB Polska, ponad 80% badanych firm wykorzystuje marketing treści w swoich działaniach marketingowych.
Ciągle jednak rynek nie wydaje się wyspecjalizowany m.in. w mierzeniu efektów czy wykorzystaniu contentu w innych obszarach działalności. Content Standard – cykl szkoleń wyłącznie o content marketingu to odpowiedź na to zapotrzebowanie w branży.
Szkolenia Content Standard organizowane są przez agencję ContentHouse. Najbliższe spotkanie poświęcone będzie sprzedaży: „Content marketing a skuteczna sprzedaż”. Odbędzie się 23 października 2018 w Centrum Konferencyjne Golden Floor Tower w Warszawie.
Szkolenia wyróżnia przede wszystkim dobór prowadzących. Na październikową edycję zaproszonych zostało pięciu ekspertów z różnych dziedzin, które są elementami kompleksowego podejścia do content marketingu.
Uczestników szkolić będą:
- Grzegorz Miłkowski (CEO ContentHouse),
- Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk (radca prawny w MyLo),
- Marcin Kociuba (Strategy Manager w FreshMail),
- Piotr Kaczor (UX&IT Manager w INSIGNII),
- Krzysztof Marzec (CEO Deva Group).
Poruszane przez nich tematy będą dotyczyć: polityki redakcyjnej, zbierania leadów zgodnie z RODO, segmentacji w e-mail marketingu, projektowania serwisów opartych o treść oraz optymalizacji treści w działaniach reklamowych (SEM).
Szkolenie „Skuteczna sprzedaż a content marketing” objęte jest akredytacją DIMAQ – pierwszego programu weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Patronami merytorycznymi szkoleń są: Izba Gospodarki Elektronicznej oraz Business Centre Club Loża Częstochowska.
E-commerce w Praktyce jest patronem medialnym wydarzenia.