

Jeśli kontent jest królem biznesu, to sprzedaż jest królową! Co za tym idzie, Sales is the Queen to konferencja o kluczowym procesie gwarantującym przychody w firmie.
Motywem przewodnim Sales is the Queen są technologie i narzędzia wykorzystywane w sprzedaży i e-commerce. W tym roku skupiamy się narzędziach optymalizujących sprzedaż, roli sztucznej inteligencji w całym procesie oraz taktykach, dzięki którym rozwijana może być sprzedaż w e-commerce.
Konferencja kierowana jest do:
- przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą skutecznie rozwijać swoje przedsiębiorstwa, pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać konkurencyjność.
- specjalistów ds. sprzedaży i marketingu, którzy poszukują świeżych perspektyw i praktycznych narzędzi.
- startupów, które pragną zdobyć wiedzę, jak efektywnie wdrażać nowoczesne narzędzia sprzedażowe.
- studentów, którzy chcą poszerzyć wiedzę i zrozumieć, jakie nowości kształtują obecny rynek sprzedaży.
Sales is the Queen odbędzie się 25 kwietnia w Bielskim Centrum Kultury im. Marii Koterbskiej w Bielsku-Białej.
Agenda wydarzenia wygląda następująco:
10:00 – 11:30 – BLOK 1: Zapoznanie się z Królową
- Magdalena Andrejczuk, mBank: Co Bono ma wspólnego z ESG? Czyli jak zrównoważony rozwój wszedł do mainstreamu
- Magdalena Niedobecka, SARE: E=mc² – Marketingowa teoria względności
- Daniel Kajak, SentiOne: Sprzedaż to gra zespołowa
12:00 – 13:30 – BLOK 2: Tajemnice komnat e-commerce
- Konrad Szejnfeld, Brandly 360: Dynamic pricing w e-commerce. Nowość, standard czy konieczność?
- Piotr Szałaśny i Paweł Danel, Martes Sport: Ekspansja zagraniczna e-commerce – od A do Z (i z gratisowymi problemami!)
- Jacek Treder, Sales Intelligence: Marketing przyszłości: wykorzystaj AI do zwiększenia sprzedaży w e-commerce
14:45 – 15:25 – BLOK 3: Nowe zaklęcia w sprzedaży – sesja pitchingowa startupów
- BuyerMind – Sebastian Sulma
- Rating Capitan – Mateusz Piwnicki
- Benchy.it – Bartosz Mruk
- inEwi – Lena Krzemieniewska
15:30 – 17:00 – BLOK 4: Magia sprzedażowa z wykorzystaniem AI
– Marek Tobolewski, Sales Manago: Bio-socjo-technologia sprzedaży: sztuczna inteligencja, prawdziwy rozum i gorące serce
– Anna Wojtala, iteo: Nie chodzi o to, żeby wozić taczkę, tylko żeby dowozić. Jak narzędzia AI pomagają w realizacji celów działu sprzedaży?
– Michał Sola, Casbeg: nAIważniejsze pro-sprzedażowe optymalizacje w CRM w dobie automation i sztucznej inteligencji
17:00 – 19:00 – NETWORKING
20:00 – 01:00 – AFTER PARTY (dla osób z biletem VIP).
Bilety na Sales is the Queen:
Studenckie: 45 zł
Standardowe: 299 zł
VIP: 449 zł
OnLine: 99 zł
Dla czytelników Marketer+/E-commerce w praktyce mamy 20% zniżkę na bilety Standrad i VIP – wystarczy przy rejestracji wpisać kod: siqpartner20.