Partner serwisu:

PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa [szkolenie online]

Szkolenia Wyróżnione
16.11.2020 Organizator: B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. Szkolenie online, Szkolenie online
Zapisz się

Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego roku zwiększa się również wartość przychodów ze sprzedaży internetowej. Prowadzenie profesjonalnego marketingu internetowego jest koniecznością dla wszystkich managerów i specjalistów, którzy odpowiadają za wizerunek, komunikację marketingową i sprzedaż marek i produktów w kanale online.

W firmach funkcjonują różne modele związane z obecnością marki / produktu w internecie. Wiele marek korzysta z pomocy agencji, które nie zawsze mają wiedzę o grupie docelowej czy portfolio. Są też marki, które próbują zająć się tematem we własnym zakresie. A trzecia grupa to marki, które w obawie przed nieznanym rezygnują z rozwoju kanału, przed którym nie ma ucieczki.

Niezależnie, do której grupy się zaliczasz, warto opanować umiejętności związane z profesjonalnym marketingiem internetowym. Pomogą one w poprawie efektywności własnych działań lub usprawnią zarządzanie współpracą z agencją interaktywną i weryfikację jej prac.

Cele szkolenia
Podczas szkolenia z marketingu internetowego:

  • Dowiesz się jak rozpoznać potrzeby swojej grupy docelowej (konsumentów) funkcjonujących w internecie.
  • Nauczysz się tworzyć komunikaty marketingowe, które będą atrakcyjne dla Twojego odbiorcy internetowego.
  • Poznasz ścieżkę zakupową panującą w sieci i nauczysz się dobierać odpowiednie narzędzia marketingowe na różnych etapach tej ścieżki.
  • Zdobędziesz umiejętność pisania artykułów i tworzenia filmów, które przyciągną Twojego odbiorcę.
  • Poznasz działania i efekty marek, które skutecznie zaangażowały internautów.
  • Zaprojektujesz własną strategię działania i skonstruujesz ofertę, która zacznie się sprzedawać.

GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA “PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa”

Od 2010 roku wpieramy managerów i specjalistów marketingu w podnoszeniu i rozwoju kompetencji związanych z profesjonalnym marketingiem i internetowym.

Rekomendujemy szkolenie “Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa.”:

  • Managerom marketingu odpowiedzialnym za strategię obecności marek / produktów w internecie.
  • Specjalistom ds. marketingu realizującym operacyjnie aktywności marketingowe sprzedażowe i w kanałach online.
  • Brand Managerom, którzy są odpowiedzialni za obecność i komunikacją marki (brandu) w internecie.
  • Product managerom, dla którym kanał online jest ważnym elementem w zarządzaniu produktem.

1. INTERNET – NAJMŁODSZY KANAŁ DYSTRYBUCJI – WPROWADZENIE

Internet – miejsce sprzedaży i komunikacji marek
Internet z perspektywy właściciela marki, konsumenta i sklepu i ich cele biznesowe

2. FORMY ZAISTNIENIA W SIECI

Narzędzia marketingowe
Sklepy on-line

3. GRUPA DOCELOWA – CO TRZEBA O NIEJ WIEDZIEĆ, ABY EFEKTYWNIE KOMUNIKOWAĆ SIĘ W SIECI

Insighty konsumenckie
Dlaczego nie przekładamy wiedzy o grupie docelowej na skuteczne działania

4. CONTENT MARKETING

Czym jest content marketing i co sprawia, ze jest lepszy od tradycyjnych form reklamy
Przykłady content marketingu
Lejek sprzedażowy w internecie – jak dobrać treści do celów

5. TWORZENIE TREŚCI W SIECI – JAK PISAĆ ŻEBY SPRZEDAWAĆ

Zasady przygotowania materiałów informacyjnych do sieci
Jak tworzyć przyciągające tytuły
Komunikacja poprzez artykuły, influencer-ów, media społecznościowe

6. EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ W SIECI I ICH WPŁYW NA TRADYCYJNE MIEJSCA SPRZEDAŻY

Na działania podejmowane w internecie można spojrzeć w 3 wymiarach: szybkich akcji marketingowych, długofalowych działań content marketingowych i współpracy ze sklepami on-line. Każdy z tych wymiarów jest istotny i rządzi się swoimi prawami. Podczas tego szkolenia omówimy wszystkie te obszary, natomiast skoncentrujemy się na content marketingu, który wymaga szczególnego podejścia, aby był skuteczny.

Zapraszam na szkolenie.
TRENER

Izabela Bohdan – Talmont

Trener – Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.

Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis – Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.

Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis – Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.

Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).

Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.

W latach 2007 – 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.

Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.

Główne kompetencje trenerskie:

– branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie); – pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe); – benchmarking; – badania (ilościowe, jakościowe); – trade marketing; – strategie marketingowe.

Cena: 960 zł netto + 23% VAT. Minus rabaty i promocje.