Polsko-Niemiecka Konferencja: eCommerce 2022

Zapraszamy na II edycję Polsko-Niemieckiej Konferencji: eCommerce.

W tym roku skoncentrujemy się na kobietach, bo według wielu badań to one odpowiadają za większość decyzji zakupowych. Czy to sprawdza się także w eCommerce? Czy stereotypowe twierdzenie, że kobiety są bardziej rozrzutne, kupują więcej i częściej działa w internecie? A może dotyczy to tylko branż fashion i beauty?

Przede wszystkim jednak celem polsko-niemieckich konferencji branżowych jest przybliżanie polskim i niemieckim firmom specyfiki sąsiedniego rynku. To wydarzenia biznesowe mające służyć nawiązaniu kontaktów między polskimi a niemieckimi firmami działającymi w kanale eCommerce lub zainteresowanymi ekspansją zagraniczną. To także wymiana cennych informacji i doświadczeń praktyków działających w sprzedaży internetowej.

Konferencja AHK Polska podejmie próbę odpowiedzi na następujące pytania w TEMACIE:
Kobiety na e-Zakupach
• Co kobiety najczęściej kupują w sieci, ile i jak często? Czy Polki i Niemki naprawdę się różnią?
• Top 10 najchętniej kupowanych produktów i kategorii
• Sprzedaż stacjonarna i eCommerce – 5 kroków do budowy ścieżki omnikanałowej
• Jak dotrzeć do kobiet i skłonić je do zakupu?
• Jakość usług i bezpieczeństwo – jakie konkretne czynniki decydują o zakupie?

PROGRAM:

10.00 – 10.10 – Otwarcie: Marcin Antosiewicz + Lars Gutheil
10.10 – 10.30 – Kobieta i mężczyzna na eZakupach – rozmowa z Patrycją Staniszewską, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
10.30 – 10.50 – Kobiety w niemieckim eCommerce – Birgit Janik, bevh
10.50 – 11.10 – Jak skutecznie zbudować omnikanałową ofertę wartości? – Maciej Bazyl, PwC
11.10 – 11.45 – Panel ekspertów, a w nim m.in. Marcin Winkler, Breuninger, Agnieszka Rogowiec, PwC, Stanisław Bogacki, Solar
11.45 – 11.55 – Zmiany w niemieckiej ustawie o opakowaniach – Anna Kowalczyk, AHK Polska

Zarejestruj się już teraz bezpłatnie!