

Szeroko pojęta tematyka digital sales znalazła się na celowniku najlepszych międzynarodowych prelegentów, którzy jesienią przyjadą do Gdyni na Pipeline Summit, konferencję o sprzedaży online.
Eksperci opowiedzą o wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań usprawniających sprzedaż online B2C/B2B. Posłużą się sprawdzonymi strategiami z własnego podwórka, a na tapet wezmą automatyzację sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy budowę ścieżki zakupowej użytkownika.
Kto wystąpi?
- Yam Regev (Zest.is)
- Ben Blanki (Promo.com)
- Henrique Moniz de Aragão (G2.com)
- Łukasz Maroszczyk (Signify)
- Agata Krzysztofik (Piktochart)
- Bartosz Majewski i Jacek Bartczak (Casbeg)
- Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting)
- Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra (Beeffective)
Drugiego dnia konferencji zaplanowano warsztaty. Constantin Yevishkin (Tribe47) opowie o najnowszych trendach i tym, w jaki sposób w 2020 roku będziemy używać webinarów. Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra z Beeffective skupią się na social sellingu na platformie Linkedin. Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting) podczas swojego warsztatu wyjaśni, w jaki sposób zbudować proces sprzedaży w przedsiębiorstwach technologicznych, a Bartosz Majewski i Jacek Bartczak z Casbega zaprezentują najlepsze praktyki dla wzrostu sprzedaży na podstawie stu projektów, jakie prowadzili w ciągu ostatnich dwóch lat.
Organizatorzy konferencji spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online.
Pierwszego dnia odbędzie się Networking Party. Zaplanowano także niespodziankę dla osób chcących poznać uroki Trójmiasta – wycieczkę po Gdyni z przewodnikiem.
Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na: www.pipelinesummit.com.
Ceny wejściówek od 399 zł + VAT.