Performance Day CEE – pierwszy w Polsce event poświęcony performance i afiliacji na rynkach CEE.
27 września w Warszawie spotkają się liderzy i eksperci obszaru performance i afiliacji na rynkach CEE. Wśród prelegentów i partnerów znajdują się przedstawiciele firm nie tylko z Polski, ale także z rynków CEE. Wieczór zwieńczy gala konkursu Performance Marketing Diamonds.
Główne obszary:
- performance trends 2019
- Artificial Intelligence,
- customer journey,
- atrybucja,
- zaawansowana reklama w social mediach,
- machine learning,
- analiza danych,
- inspirujące case studies
Wśród prelegentów wystąpią m.in.:
* Matthias Stadelmeyer, CEO, Tradedoubler Global
* Marek Roszka, expert in development on the Slovak and Czech market, Answear.com
* Kevin Edwards, Global Client Strategy Director, Awin
* Karolina Twardosz, SEO Team Leader, Semahead
* Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director, Cube Group
* Mateusz Nić, Client Service Director, Cube Group
* Justyna Sobolak, Group Account Director, TradeTracker Poland
* Justyna Spytek, Managing Director,TradeTracker Poland
Networking
Oprócz zdobywania wiedzy o najnowszych trendach i technologiach organizatorzy stawiają na networking i globalną wymianę doświadczeń. Dlatego też – dla około 250 uczestników – przygotowanych zostanie kilka stref:
– business area ze spokojną przestrzenią do rozmów na najwyższym szczeblu i streamingiem na żywo z wystąpień prelegentów
– networking zone z przestrzeniami do rozmów i fast business date
– 2 chill zones dla emocjonujących dyskusji w luźniejszej atmosferze
– kameralna strefa expo dla firm chcących pokazać swoje produkty oraz usługi
Wydarzenie skierowane jest do:
– osób odpowiadających za obszar performance i afiliacji w branży e-commerce,
– osób odpowiadających w firmach z marketing i digital,
– osób odpowiadających za wdrażanie nowych technologii.
Partnerami wydarzenia są: Awin i Semahead.
Patroni medialni: Mediarun, Gomobi, newsfeed.pl, E-commerce w praktyce, My Company Polska, Marketer +, Socialpress, Biznes musi sprzedawać.
Konferencję objęło także patronatem rumuńskie stowarzyszenie branży e-commerce GPeC.
Po zakończeniu konferencji, odbędzie się gala rozdania nagród w konkursie Performance Marketing Diamonds. To pierwszy w Polsce konkurs poświęcony efektywności działań tylko i wyłącznie w obszarze performance i afiliacji. Start zgłoszeń planowany jest na pierwszą połowę lipca.