Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku stworzony został dla liderów i ich zespołów stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych liderów oraz zespołów e-commerce, którzy dyktują trendy i osiągają ponadprzeciętne wyniki. Bezpłatne zgłoszenia mogą nadsyłać zarówno sami liderzy e-commerce w swoich przedsiębiorstwach, jak
i członkowie ich zespołów oraz współpracownicy i partnerzy, którzy chcą ich docenić. Laureatów poznamy 2 czerwca br. podczas uroczystej Gali.
Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne i można ich dokonać na dwa sposoby:
• poprzez zgłoszenia bezpośrednie od liderów e-commerce, które przyjmowane są od 15 marca do 14 kwietnia 2022 roku oraz
• poprzez nominacje od osób trzecich, które chcą docenić efektywność lub nowatorstwo liderów rynku. Nominacje można nadsyłać do 20 marca 2022. Dyrektor e-commerce, który otrzyma nominacje, będzie mógł dokonać zgłoszenia.
Partnerami Głównymi Konkursu są: Adyen, Allegro, Apifonica, Devire, Przelewy24.
Audytorem konkursu jest Kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie:
https://dyrektorecommerceroku.pl/