Partner serwisu:

Konferencja Online Marketing Day – III edycja

Chcesz szybciej i sprawniej pozyskiwać klientów w Internecie? Liczysz na konkretne wskazówki do wykorzystania w praktyce?
Podczas konferencji Online Marketing Day poznasz nowe technologie, które mogą poprawić Twoją sprzedaż oraz promocję w sieci.
10 doświadczonych ekspertów pokaże Ci, jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają osiągać lepsze wyniki w e-marketingu.
Tegoroczna odsłona wydarzenia odbędzie się 3 czerwca i skierowana jest zarówno do SEO-wców czy marketerów, jak i przedsiębiorców oraz właścicieli e-commerce. W poprzednich dwóch edycjach wzięło udział prawie 12 000 osób.

Jakich korzyści możesz się spodziewać po Online Marketing Day?
• Dostaniesz praktyczne wskazówki SEO, aby Twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach.
• Zobaczysz, jak wykorzystać AI w tworzeniu tekstów i innych działaniach marketingowych.
• Dowiesz się, jak analizować skuteczność swoich działań, dzięki czemu dopracujesz strategię marketingową.
• Poznasz, jak Google Analytics 4 zmieni Twoje podejście do analizy danych.

Kiedy jest konferencja?
3 czerwca 2022 r. od godz. 9:00 do 16:00.
Gdzie się odbędzie?
Online – nie musisz wychodzić z domu, by poznać sposoby ekspertów na pozyskiwanie klientów.

Jaki jest koszt?
0 zł! Konferencja jest całkowicie bezpłatna.

Kto wystąpi?
Podczas wydarzenia wystąpią znani specjaliści z branży SEO i SEM, m.in. Milena Majchrzak (SEMSTORM), Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów”, „Webwriting”), Łukasz Żelezny (SEO.London), Anna Moczulska (Artegence), Anna Jaroszewska (WhitePress), Roman Rozenberger (IBB Media), Adrian Andrzejczyk (Cube Group), Piotr Michalak (Grupa Tense).

Zapisz się na konferencję poprzez stronę: https://onlinemarketingday.pl/

Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.

Wśród partnerów wydarzenia m.in. LH.pl, Fox Strategy, WhitePress, Grupa Tense, Deva Group, user.com, Shoper.