Zapraszamy na webinar z cyklu Commerce Space online!
Start: 15 marca 2022 (wtorek), godz. 13.00
Wydarzenie jest bezpłatne, obowiązuje rejestracja.
O CZYM?
Podczas webinaru zaprezentujemy metodę Commerce Blueprint, która pozwala na zebranie całokształtu wymagań niezbędnych do uruchomienia sprzedaży e-commerce na dużą skalę (omnichannel, wiele rynków). Commerce Blueprint to narzędzie do budowania holistycznej strategii i skutecznego przygotowania do wdrożenia dużego zespołu projektowego. Model obejmuje 3 kluczowe obszary: Clear Vision, Digital Product Journey, Business Units Policies.
Odpowiemy na pytania:
– Jak spojrzeć na konkretny przypadek biznesowy w sposób indywidualny i dopasować do niego odpowiednie rozwiązania?
– Jak pomóc klientowi w obraniu kierunku rozwoju i wypracowaniu skutecznej strategii?
– Jak oszacować ryzyko, by uniknąć krytycznych błędów podczas wdrożenia?
– Co zrobić, żeby każdy członek zespołu rozumiał potrzeby stojące za wybranymi rozwiązaniami?
DLA KOGO?
Dla IT/E-commerce Project Managerów, którzy:
– prowadzą złożone projekty działające na dużą skalę (mid-market i enterprise),
– na co dzień blisko współpracują z klientem i aktywnie wspierają go w tworzeniu strategii, rozwoju i doborze najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb biznesowych,
– zarządzają pracą rozbudowanych zespołów projektowych złożonych z wielu osób o różnych rolach i kompetencjach (developerzy, UX designerzy, testerzy).
AGENDA
1. Potrzeby biznesowe — współpraca kluczem do sukcesu.
2. Przepis na skuteczną strategię — Commerce Blueprint.
3. Wizja (Clear vision).
4. Cyfrowa podróż produktu (Digital Product Journey).
5. Polityki biznesowe (Business Units Policies).
6. Project Manager — Zespół — Klient.
7. Podsumowanie.
8. Q&A.
PRELEGENT
Borys Skraba – CEO, Strix.
Ekspert i praktyk e-commerce, związany z branżą od blisko 15 lat. Jest prezesem zarządu Strix, integratora kompleksowych rozwiązań e-commerce, omnichannel i digital transformation na platformie Magento i Shopware. Wiedzę i doświadczenie zdobywał realizując jedne z najbardziej skomplikowanych projektów wdrożeniowych dla sektora B2C i B2B, m.in. Castorama Polska, Modivo, Szynaka Meble, Lynka, Inter Cars, Semilac, NESCAFÉ® Dolce Gusto®, TOUS, Lancerto, Super-Pharm. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych, członek Izby Gospodarki Elektronicznej.
_
STRIX
Jesteśmy firmą wdrożeniowo-usługową dla e-commerce. Budujemy skuteczne strategie omnichannel i systemy e‑commerce pomagając firmom skalować biznes. Działamy na rynku od początków istnienia sprzedaży internetowej w Polsce.
Od 14 lat wdrażamy sprawdzone platformy e-commerce, takie jak Magento i Shopware z dbałością o znakomite doświadczenie klientów i dopasowane do potrzeb ich biznesu. Nasz zespół uruchomił jedne z największych systemów e-commerce w Polsce dla takich marek jak: Castorama, TOUS, Semilac, Dr.Max, e-obuwie, Modivo, Lancerto, Volkswagen. Stawiamy na ciekawe, wymagające projekty i najnowsze technologie.