Według raportu „Social Media 2023” przygotowanego przez Gemius, Polskie Badania Internetu oraz IAB Polska z TikToka korzysta co trzeci Polak. Co więcej: już teraz osoby powyżej 35 roku życia stanowią ponad 50 % wszystkich użytkowników TikToka, a średni czas, jaki spędzają na tej platformie wynosi powyżej 50 minut dziennie.
Jak widzisz: TikTok to łakomy kąsek!
Jak wykorzystać potencjał najszybciej rozwijającej się platformy cyfrowej ostatniej dekady w budowaniu strategii marketingowej e-commerce?
Tego dowiesz się 7 września w kinie Muranów podczas InCommerce x TikTok.
Wraz z cenionymi ekspertami i ekspertkami z branży pokażemy Ci, jak zamienić rozrywkę w… okazję do e-zakupów!
Kogo zobaczysz i posłuchasz podczas InCommerce x TikTok?
Sprawdź na: www.incommerce.camp
Co wyróżnia InCommerce x TikTok?
* ZERO teorii, sama PRAKTYCZNA e-commerce’owa WIEDZA!
* Na uczestników czekają konkursy z cennymi nagrodami ufundowanymi przez TikToka (w tym kupony na TikTok Ads o wartości 2.000 zł!).
* Po części wypełnionej wiedzą, zapraszamy Cię na networking w pięknych wnętrzach Kina Muranów.
* Wpływy ze sprzedaży biletów przekażemy dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę na działania w zakresie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w internecie.
Do kogo szczególnie kierujemy InCommerce x TikTok?
* do firm, które już działają na TikToku i chcą zwiększyć zasięg swojego kanału
* do e-commerców, które szukają alternatywnego źródła ruchu w social media
* do marek, którym zależy na zaangażowaniu swojej społeczności
InCommerce x TikTok objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:
* uczestnik: punktów,
* prelegent: 30 punktów.
Bilet na InCommerce kosztuje tyle, co bilet na dobry film – 26 zł.
Bilety kupisz na: https://app.evenea.pl/event/incommerce-x-tiktok/
Pula biletów ograniczona!
Do zobaczenia 7 września w Kinie Muranów!
InCommerce x TikTok / InCommerce No. 20
Kiedy: 7 września, start: godzina 13:00
Gdzie: Kino Muranów, Warszawa
Więcej informacji na stronie: www.incommerce.camp
Bilety: https://app.evenea.pl/event/incommerce-x-tiktok/
Organizatorzy: Sempai, AtomStore
Partner Strategiczny: TikTok
Partnerzy: Bielenda, Tania Książka
Patronat honorowy: Izba Gospodarki Elektronicznej, IAB Polska
Patronat medialny: Marketer+, E-commerce w Praktyce, Sprawny Marketing, ekomercyjnie.