Partner serwisu:

InCommerce Online – konferencja dla branży e-commerce

Więcej informacji
http://incommerce.camp/online/
Serwujemy prawdziwe mięcho o sprzedaży w internecie!

Już 5 listopada odbędzie się kolejny, już 16. InCommerce – tym razem w wersji ONLINE
Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży!
Zakres tematyczny?
#sem #seo #adwords #copywriting #ux #socialmedia #platformyecommerce #epłatności #contentmarketing #influencemarketing
Do tej pory z cyklem naszych eventów gościliśmy w największych miastach w Polsce – Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Rzeszowie, Wrocławiu czy w Białymstoku. W tym roku – ze względu na ryzyko epidemiczne – po raz pierwszy konferencja odbędzie się w formie online.
Na konferencję wstęp jest bezpłatny – aby wziąć w niej udział, zostaw swój adres e-mail w formularzu rejestracyjnym:
http://sempai.link/InCommerce_REJESTRACJA
Na podany adres prześlemy w dniu eventu link do strony ze streamem.
——————————————————-
Prelegenci:
W planie jest aż 9 mocnych prezentacji z zakresu rozwijania e-sprzedaży!
Na scenie InCommerce Online wystąpią:
Paweł Sala, CEO & co-founder FreshMail
Mirek Jurkowski, E-commerce Manager w Manta Polska
Michał Korba, Chief Commercial Officer & Co-Founder w User.com
Marcin Majzner, CEO w Sprzedaż Live – Jak zarabiać na FB?
Anna Moczulska, Analityk webowy w Sempai
Filip Biszczak, Starszy Specjalista SEM w Sempai
Mariusz Waszkiewicz, Starszy Specjalista SEO w Sempai
Kinga Derwisz, Specjalista Facebook Ads w Sempai
Diana Drobniak, Specjalista ds. marketingu w AtomStore
——————————————————-
Program:
10:00 – GOOGLE DATA STUDIO DLA E-COMMERCE, ANNA MOCZULSKA, SEMPAI
10:25 – NAJCZĘSTSZE BŁĘDY SEO W E-COMMERCE, MARIUSZ WASZKIEWICZ, SEMPAI
10:50 – JAK WYKORZYSTAĆ EMAIL MARKETING, ABY ZWIĘKSZAŁ TWOJĄ E-SPRZEDAŻ, PAWEŁ SALA, FRESHMAIL
11:15 – PRZERWA
11:30 – PODAMY WKRÓTCE
11:55 – SEGMENTACJA UŻYTKOWNIKÓW + MACHINE LEARNING = WYGRANA W GOOGLE ADS, FILIP BISZCZAK, SEMPAI
12:20 – SPRZEDAŻ NA ŻYWO W E-COMMERCE (LIVE), MARCIN MAJZNER, SPRZEDAZLIVE.PL
12:45 – PRZERWA
13:00 – PODAMY WKRÓTCE
13:25 – ANATOMIA PORZUCONEGO KOSZYKA, CZYLI NIBY WSZYSCY TO AUTOMATYZUJĄ, A MOŻE JEDNAK NIE… ?, MICHAŁ KORBA, USER.COM
13:50 – E-COMMERCE W CZASIE KRYZYSU. CASE STUDY MANTA POLSKA, MIROSŁAW JURKOWSKI, MANTA S.A.
——————————————————-
Patroni medialni:
IAB Polska
E-commerce & digital marketing
sprawny.marketing
Marketer+
E-commerce w praktyce
——————————————————-
Organizatorzy:
Sempai
Atomstore