E-Commerce Polska Awards 2024 jest skierowany do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów internetowych, platform e-commerce i e-usług oraz do e-finansów. W tej grupie są także przedstawiciele administracji publicznej – jest to nowość edycji 2024. Tą drogą zostaną więc doceniane instytucje, które wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i wspieraniem sukcesu krajowego e-commerce.
W tym roku i po raz siódmy, konkurs wyłoni zwycięzcę nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu Grand Prix zdecyduje najwyższa średnia głosów jury. Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Olesiński i Wspólnicy.
Pierwszy krok do celebracji e-Commerce Polska Awards można zrobić już teraz, a zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 02.08.2024 roku. Z pewnością przydatne będą szczegółowe informacje o kategoriach tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, by wybrać najbardziej odpowiednią:
- Kategorie dla Małych oraz Średnich i Dużych Podmiotów prowadzących e-sprzedaż: Design & Usability (Design roku), Best campaign, Best in omnichannel, Best on mobile, Best in crossborder, Best in e-commerce B2B, Best e-commerce retailer, Best Sustainability Initiative, Best adaptation to new digital reality B2C, Best use of AI in e-commerce, Best e-commerce loyalty program, Best producer in e-commerce
- Kategorie dla E-usług: Best tool for e-commerce, Best logistic tool, Best automatization tool/technology/product in e-commerce, Best omnichannel tool/technology/solution, Best e-commerce B2B tool/technology/solution i Best cross-border tool/technology/solution, Best AI tool for e-commerce
- Kategorie dla Podmiotów finansowych – Best online insurer, Best innovative e-payment solution, Best e-banking implementation oraz Best B2C e-payment solution