E-commerce jest w ostatnich latach bardzo dynamicznie rozwijającym się kanałem dystrybucji. Nieograniczony dostęp do sieci i tym samym informacji wpływa na zmianę oczekiwań i przyzwyczajeń zakupowych klientów.
Informatyzacja wielu aspektów naszego życia i właściwie wszechobecny dostęp do internetu spowodowały także zmianę przyzwyczajeń zakupowych. Wybieramy zakupy przez Internet ze względu na oszczędność czasu, wygodę oraz prostą ścieżkę płatności. Aktualnie największym wyzwaniem w handlu elektronicznym jest sztuka wyłowienia klienta docelowego.
Największą trudność stanowi zachęcenie klienta do zakupu i zatrzymanie go. Współczesny klient wymaga nie tylko sprawnie przeprowadzonej transakcji i szybkiej przesyłki, ale również natychmiastowej odpowiedzi na zadane pytania i kompetentnej pomocy przy rozwiązywaniu sygnalizowanych problemów.
Podczas konferencji wskażemy:
- Na co zwrócić uwagę oceniając kondycję rynku e-commerce
- Co pomaga zwiększyć zawartość koszyka
- Czym się kierować przy wyborze partnera w obszarze dostaw przesyłek
- Kto potrzebuje i kiedy warto stosować fullfilment
- Jak sztuczna inteligencja i chmura obliczeniowa zmieniają rynek
- Jak zaskoczyć konsumenta – nowe sposoby dotarcia.