

Świat bez cookies nadchodzi. Firmy prowadzące e-biznes i marketerzy muszą się do tego przygotować. Dotychczasowe targetowanie zmieni swoje oblicze. Dotarcie z ofertą uwzględniająca preferencje odbiorców będzie trudne, a właściwie niemożliwe. Dlatego przygotuj się już dziś i wprowadź do swojej strategii partnership marketing.
Podczas webinaru opowiemy o tej idei, która opiera się na współpracy między firmami. Dzięki temu Twoje oferty będą jeszcze atrakcyjniejsze, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów promocyjnych.
Podczas webinaru dowiesz się m.in.:
- Czym jest cookieless apocalypse?
- Jakie to niesie zagrożenia dla marketingu i e-commerce?
- Jak się przygotować do świata bez ciasteczek, aby nie stracić ruchu ani konwersji?
- Czym jest partnership marketing?
- Jak wykorzystać partnerstwa marketingowe w e-commerce?
W czasie spotkania przewidziano sesję Q&A. Każdy będzie mógł zadać pytania.
Do kogo webinar jest skierowany?
- Marketerzy
- E-commerce managerowie
- Performance managerowie
- Właściciele e-commerce
W programie:
- Trendy i prognozy rozwoju rynku e-commerce w Polsce i za granicą.
- Świat bez cookies. Co dla marketingu i e-biznesu oznacza brak możliwości targetowania reklam?
- Jak promować biznes online w nowej rzeczywistości?
- Na czym polega partnership marketing?
- Jak w nawiązywaniu partnerstw marketingowych pomaga platforma EasyPartnering.
- Case study partnerstw marketingowych.
Zapisz się na webinar >> https://webinary.marketerplus.pl/partnership-marketing
Webinar poprowadzi:
Konrad Koryciński
CEO EasyPartnering.pl
Doświadczony manager i współzałożyciel jednego z pierwszych w Polsce portali e-grocery szopi.pl (aktualnie Everli). Zawodowo związany także z Procter&Gamble, gdzie odpowiada za platformy analityczne wspierające optymalizację globalnych wydatków reklamowych. Pracował w Innowacjach T-Mobile Polska oraz R&D Samsung.