Kiedy: 13 maja 2021 (czwartek), o godzinie 10:00, online na żywo
Czas trwania: 60 minut (wykład + sesja Q&A)
Marketplace’y to ponad 50% rynku e-commerce, a prognozy wskazują, że w 2023 roku ich udział wzrośnie o kolejne 25%. Dziś, nie da się budować strategii sprzedaży z pominięciem tego kanału w swoich planach. Jeśli jesteś producentem, wystarczy, że ktoś zaoferuje tam Twoje produkty, a Ty, wyłączony z koordynowania tego procesu, będziesz miał dużo do stracenia. Jeżeli prowadzisz swój własny e-commerce, to marketplace’y staną się oknem na świat dla Twojego e-biznesu.
Podczas webinarium dowiesz się m.in.:
- co oznacza wejście Amazon dla biznesów w Polsce oraz jakie są trendy w e-commerce na najbliższe miesiące i lata,
- jakie możliwości dla biznesów dają marketplace’y,
- na czym polega kompleksowość platformy ChannelEngine,
- jak zaplanować strategię wejścia w kanał marketplace,
- co możesz zrobić, żeby wpływać na wzrost sprzedaży,
- co oznacza “Customer First” w praktyce i jak o niego zadbać na przykładzie Amazon,
- krok po kroku – case study wprowadzenia firmy na nowy Marketplace.
W programie:
- trendy i prognozy rynku e-commerce w Polsce i za granicą
- co dla biznesu oznacza wejście Amazon na polski rynek
- marketplace’y – dla kogo i dlaczego warto
- strategia wejścia w kanał marketplace
- ChannelEngine, jako najbardziej kompleksowa platforma sprzedażowa
- marketplace’y vs D2C
- budowa przewagi konkurencyjnej na przykładzie sprzedaży na Amazon
- sprzedaż zagraniczna w praktyce – formalności prawne i rozliczenia
- najczęstsze wyzwania sprzedaży na marketplace i jak się na nie przygotować
Rafał Zakrzewski – CEO Digitree Group, z wykształcenia politolog, absolwent UMK w Toruniu, który dodatkowo posiada tytuł MBA RotterdamSchool of Management/GFKM Gdańsk. Zawodowo Rafał Zakrzewski związany był z Procter&Gamble,gdzie w latach 2004-2015 zajmował różne stanowiska menadżerskie w dziale sprzedaży kanału nowoczesnego, profesjonalnego oraz trade marketingu, pracując z takimi markami jak Oral-B czyHead&Shoulders. W P&G zdobywał również pierwsze doświadczenia międzynarodowe zarządzając rozwojem kategorii Oral Care dla obszaru CEEMEA. W 2015 roku przeszedł do Irlandzkiego koncernu Glanbia jako Country Manager odpowiedzialny za Polskę, następnie zarządzał całością regionu Europy Środkowej, a od 2017 roku strategicznym dla Glanbii regionem Niemiec, Benelux-u, Austrii i Szwajcarii. Odpowiedzialny był za restrukturyzację i budowę regionalnych kompetencji i narzędzi w zakresie e-commerce oraz digital marketingu. Swoje doświadczenie wykorzystywał również w branży reklamowej, wspierając rozwój firmy Metromedia Polska oraz w branży konsultingowej, gdzie współpracował z Global Strategy Poland – włoską firmą specjalizującą się w konsultingu strategicznym. W sierpniu 2020 roku objął stanowisko Prezesa Zarządu Digitree Group S.A.
Krzysztof Murzyn – Head of New Business Marketplaceme.com, doświadczony manager w zakresie sprzedaży, digital marketingu i e-commerce. Od 15 lat związany zbranżą internetową, gdzie jako konsultant e-biznesu uczestniczył w największych wdrożeniach platform e-commerce i procesach transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Specjalista w zakresie nowoczesnych modeli biznesowych wykorzystujących kanały elektroniczne i różne modele angażowania swoich odbiorców. Jako manager zarządzał zespołem sprzedaży platform i rozwiązań e-commerce w ramach jednej z największych technologicznych firm specjalizujących się w rozwiązaniach wspierających nowoczesną sprzedaż. Jako absolwent Politechniki Wrocławskiej i Szkoły Trenerów Biznesu był wykładowcą wielu kursów o tematyce cyfrowego marketingu i sprzedaży. Od wielu lat obserwuje zmiany zachodzące na rynkach e-commerce i pomaga swoim klientom na realizację planów rozwoju z wykorzystaniem nowoczesnych platform sprzedaży w tym Amazon i Allegro.
Zapisz się na https://e-szkolenia.ewp.pl/
Ważna informacja:
Liczba uczestników webinaru jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Link z plikiem do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu webinaru.