Partner serwisu:

Bezpłatny webinar: Efekt WOW w obsłudze klienta

Kiedy: 26 sierpnia 2021 (czwartek), o godzinie 10:00, online na żywo

Czas trwania: 90 minut (wykład + sesja Q&A)

Najcenniejszy klient to zadowolony klient. Jeszcze lepiej, gdy jest zadowolony i pozytywnie zaskoczony. Wtedy chętniej znów zrobi zakupy u Ciebie. Pokażemy Ci, jak możesz to osiągnąć. Zastosuj strategię WOW, którą oczarujesz swoich klientów.

Dzięki webinarium:

  • Poznasz kilka konkretnych, praktycznych i popartych przykładami wskazówek, jak sprawić, aby klient był zadowolony i pozytywnie zaskoczony poziomem obsługi.
  • Szybko wdrożysz strategię WOW i zapewnisz swoim klientom najlepszą obsługę.
  • Zbudujesz wizerunek sprzedającego, który dba o kupujących i potrafi ich pozytywnie zaskoczyć.

W programie:

  • Opracuj strategię WOW.
  • Słuchaj swoich pracowników.
  • Sprawdzaj opinie klientów i wdrażaj plan naprawczy.
  • Spraw, żeby klient poczuł się „zaopiekowany”.
  • Słuchaj klienta, wejdź w rolę doradcy.
  • Wyprzedzaj pytania klientów i zadbaj o relacyjną puentę.

Agnieszka Lewczyk – Education and Merchant Development Partner w Allegro, edukatorka z wykształcenia i zamiłowania. W Allegro pracuje od ośmiu lat. Obecnie jest odpowiedzialna za edukację oraz rozwój sprzedających. Na co dzień zajmuje się identyfikacją i analizą potrzeb szkoleniowych sprzedających i przygotowywaniem contentu edukacyjnego w ramach platformy szkoleniowej Akademia Allegro.

Zapisz się na https://e-szkolenia.ewp.pl/

Ważna informacja:

Liczba uczestników webinaru jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Link z plikiem do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu webinaru.